Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Tommy. said:
misschien dat ik er wel overheen gelezen heb hor..maar wat voor band komt er aan de voorkant op?
lijkt mij dat 150 niet tussen die poten past maar denk dat 140 niet mooi is aangezien die dan minder breed is als de velg :P

greetz Ken

Komt voor en achter ML50 140 op, 150 vind ik niet mooi 140 is mooi plat 150 staat zo hoog.
 
Tinne said:
Zal dat lekker rijden?
Want er zijn toch voor & achterbanden?

Tinne toch 8P .

Er zijn naar ik weet geen speciale voor en achterbanden.

Misschien dat hij met omkeren wat zwaarder stuurt door het IETS grotere raakvlak , maar ook dat is te verwaarlozen :) .
 
Mja, het bestaat wel..

#94 said:
Ooit een keer goed naar die 100/90-12 band gekeken?

Als je goed kijkt zie je er TT 91F GP op staan. Het is een voorband, géén achterband.

De 120/80-12 is daarentegen een achterband.

Ik vind ze goed rijden op de streetmagic.

Maar in dit geval niet van toepassing. Maar het zal ongetwijfeld anders rijden dit.
 
Naja eerlijk gezegt heb ik hier geen woorden voor..
Jij bent echt goed bezig!
Kwa originaliteit ben je echt een topper vind ik..
Scooter valt compleet in mijn smaak zoals ik het nu allemaal zie..
Ben echt benieuwd naar het eindplaatjee..
Ik denk dat het nog wel eventjes zal duren maar dat geeft niet..
Respect
 
UPDATE 27-8-2006

1 Voorvork verlaagt
2 Ophanging rad grmaakt
3 Ideeen voor tank opgedaan

Voorvork is ondertussen ook al verlaagd moet zeggen ziet nu toch een stuk beter uit, alleen wou ik de potennniet door het kroonstuk uit laten steken dus was er nog maak een optie over frame aanpassen. Alleen een nadeel frame zal nu versterkt moeten worden maar dat is geen probleem.

Tevens ook een rad ophanging gemaakt op een nieuwe plaats. A.U.B geen discussies over koeling want dat zit wel goed, binnenkort meer fotos. Kan nog ff duren.

Ook heb ik een idee voor de tank maar dat zien jullie wel, een dig kan ik wel vertellen hij heeft 2 functies. Nu eventjes 2 fotos.

Verlaagde vork
25rf7uw.jpg


Rad ophanging
25rfb15.jpg
 
1 Kiesler velg is masterlijk.. 2 kiesler velgen zijn té masterlijk :) echt super..

Zien 'm ooit wel voorbij stuiteren ;)..

Suc6 ermee.

Grtz Dave
 
ScatMan said:
Koelt dat radje wel?:X
Verder echt vet!8)

hij zecht toch dat i er liever geen dicussie over wil voeren . . .

SUPERRRRRRRR vet project alleen graag meer update's of minder geile update's zodat ik er minder naar uitkijk :w
 
D.R.T.Crew said:
Zien 'm ooit wel voorbij stuiteren ;)..

Ik hoop het, maar dat komt wel goed binnekort tank ff fixen en dan kan als ik geld heb langzaam alles naar de coater.Maar eerst eventjes een eigen autootje en motortje dus kan nog wel ff duren.
 
ik wil geen discussie uitlokken over de rad, maar kan je mischien uitleggen hoe het werkt? komen er luchtbuizen naartoe oid? ik ben wel benieuwd, want het ziet er verdomd goed uit :)
 
Het ziet er veelbelovend uit jah, maar wat een bende! je mag wel wat netter werken imo, als ik al die dure spullen zo zie :D
 
Nick. said:
Het ziet er veelbelovend uit jah, maar wat een bende! je mag wel wat netter werken imo, als ik al die dure spullen zo zie :D

Dan zie je ook dat er gewerkt wordt ;). De scoot staat voor in de garage, achterin is het beter opgeruimd daar word ook gelast en alles.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top