This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
michael1986 said:
hallo mooi project .
ik heb een vraag doe je die hebo racing 2 uitlaat weg of die malossi .

m.v.g michael

Nee, beginne eerst met de malossi uitlaat mocht die gaan tegen vallen gebruiken we de hebo racing2 en mocht die ook tegenvalle dan zien we wel
 
oke jammer ik heb namelijk een c30 die wil ik ruilen tegen die hebo maar ja niemand heeft nog een nette hebo pijp en vind die van jou wel netjes . maar oke bedankt iedergeval

m.v.g michael
 
Dit is zeer, maar dan ook zeer goed in elkaar gezet. Ik heb zelf een speedfight voor veer in mijn area51 voor zitten dit veert ook heel fijn. Ik heb gevoeld dat die doppler veertjes heel strak zijn. Hoe regeert die mono daarop?
 
(-KingAppie-) said:
Dit is zeer, maar dan ook zeer goed in elkaar gezet. Ik heb zelf een speedfight voor veer in mijn area51 voor zitten dit veert ook heel fijn. Ik heb gevoeld dat die doppler veertjes heel strak zijn. Hoe regeert die mono daarop?

mono arm reageert goed, maar moet niet te veel veren bij mij ivm band en voorvork hoeft maar net de schokken lichtjes op te vangen.
 
ziet er allemaal leuk uit.

maar ik denk dat je beter een U vorm kunt maken bij je blok ogen. nu gaat het zeker trekken en krom staan.

voorvork is leuk bedacht. maar lijkt op de foto's net of je scooter met 50 tegen een muur is geknalt en de vork naar het frame is gebogen.

stuurt deze stand van de vork ook niet raar want je wiel staat recht onder.

al met al. ziet er leuk uit maar of het werkt is een 2de
 

Bij het blok komt er een orginele as in zoals normaal omdat mijn cabr toch naar voren staat en de voorvork binnekort maak ik hem ff lopend onm te zien hoe hij rijd.
 
UPDATE 21-4-2006

Hebo racing 2 heeft plaats moeten maken voor een ander uitlaatje, omdat de hebo iets zou gaan laten liggen kwa vermogen.
Als eerst wordt de malossi getest dan de dpr we zullen zien wat ze gaan doen kwa vermogen.

Hier wat pics van de dpr C30








 
NJa C21/C30 wordt nou ook niet zo geweldig hoog mee gescoord moet ik zeggen, maarja misschien lukt het jou wel :+

Die Team pijp blijft iig super 8)
 
UPDATE 22-4-2006

Was vandaag graag naar Meppel gegaan maar kon geen vervoer regelen, dus wat gaan we dan maar doen juist verder aan de phantom.
Ik heb ff de c30 gepolijst en dat maakt hem direct een heel stuk netter hier wat pics


 
UPDATE 21-6-2006

Na een hele poos geen updates meer, nu toch maar ff eentje. Niet veel meer gedaan maar mijn ophanging voor mijn blok is zo goed als klaar hier dan ook ff wat pics van, let niet op de lak ff wit gespoten zodat hij niet ging roesten. Motoblok ben ik ondertussen ook aan begonen moet nog gekotterd worden en daarna een straalbeurtje.

Bewerkt carter.


Ophanging blok.






Nog wat onderdeeltjes waaronder mijn cilindertje

 
Status
Not open for further replies.