Evolution Powered DNA

ehm beetje trainen:p

nee ik ga nog wat gaatjes in me carterkap maken zodat die nog wat lichter word en miss verder nog ff checken of er iets lichter kan gemaakt worden
 
Petrik, steef droeg vanavond zelfs op ze verjaardag het MWS Shirt :p.

Maar het is gewoon een feit dat een DNA zwaar is, vooral de voorkant.
Ik denk wel dat je makkelijk vol gas weg kan rijden zonder problemen.
En vel is die zeker voelde ik vanmiddag wel ;).

Sprintjes oefenen gaat wel lukken met het MWS Startsysteem ;).

Laters
 
18-03-07​

Daar bent ik weer 8P

eerst ff wat spullen binnen gekregen.

feauteau´s

Polini 16/46 vertanding


Benzine kraantje


Nieuwe carterkap boutjes, alles weer netjes


2 flessen gedestileerd water


verder nog een killswitch maar bij nader inzien gebruik ik toch maar me oude omdat die het nu dus wel doet, en een zuigerstop

De lekkage is verholpen door een speciale pakking grijzige massa. nachtje laten harden en alles weer onder de scooter gezet, en het uur van de waarheid.. HET BLEEF DROOG!

Toen dachten we kom we slijpen een stukje subframe weg zodat we niet elke keer de uitlaat er onder uit hoeven te halen. Zo gezegd zo gedaan,

foto van het stukje eraf


en toen zijn we gaan testen, na wat gekloot met aanhouden bleef die eindelijk goed lopen, maar moet nog wel vlink afgsteld worden.

het volgende zit er nu in.

rode trekveren
rode drukveer
3.5 rollen
sproeier 145

hier ff wat totaal foto´s











Het volgende moet nog gebeuren

Polini vertanding monteren
nieuwe benzine slang + nieuw kraantje monteren
kappen schuren
achterspatbordje pas maken
gaskabel inkorten,
killswitch netjes intapen
nieuw temp kabeltje
opvang flesje maken
binnekant buddy netjes maken
afstellen op de testbank
alles netjes schoonmaken
zijstandaard reviseren
paddock ophanging fixen
meer gaatjes in carterkap en polijsten

Genoeg te doen dus!

Groetjes Stephan
 
Last edited:
hoe zit het met de carterkap ga je daar nog iets mee doen ?? trouwens zeer leuk gemaakt ik ben benieuwd , ik spreek je komend seizoen wel dan , suc6 verders!!
 
genoeg;)

ach ja iedereen weet dan een DNA niet de lichtste scooter is, ik ga wel eens kijken hoeveel die weegt als ik een weegschaal heb waar me scooter op kan.

een standaard DNA weegt trouwens 105 kilo, maar ik heb al aardig wat sooi verwijderd zoals originele tank, teller noem maar op, en heb ok stukjes van me frame geslepen.. dus denk al dat ie wel op 90kg zit miss minder.

mzl stephan
 
zou ik netjes vinden, 15 kg eraf is niet niets iig :)!


ik wou net zeggen dat zou niet verkeerd zijn !! we weten allemaal dat ze lomp zwaar zijn , maar ik was wel benieuwd wattie zou wegen als ie sprintklaar is , t frame blijft gewoon zwaar dus daar kan je vrijweinig aan doen !!

grt Michael.
 
ik wou net zeggen dat zou niet verkeerd zijn !! we weten allemaal dat ze lomp zwaar zijn , maar ik was wel benieuwd wattie zou wegen als ie sprintklaar is , t frame blijft gewoon zwaar dus daar kan je vrijweinig aan doen !!

grt Michael.

nou het frame is niet het gene wat topzwaar is, dat is namelijk de voorvork, die is gewoon ontzettend lomp zwaar, maar wel super sterk want hij word ook voor DNA 180 gebruikt enzo.

maar goed autowheelie is wel mogelijk, zelfs met een DNA jah:D
 
Lekker boeiend of je autowheelie hebt pik :p, ik heb het liever niet :*.

Maar je moet nu toch wel op gaan schieten man, seizoen begint bijna.
 
Back
Top