Evolution Powered DNA

ey man

ziet er allemaal leuk uit! Woon jij zelf ook in mijdrecht, aangezien je je DNA bij roke heb gekocht?

k hoor t wel

gr berre

ey man

ziet er allemaal leuk uit! Woon jij zelf ook in mijdrecht, aangezien je je DNA bij roke heb gekocht?

k hoor t wel

gr berre

nee maar roke was eigelijk de dichts bij zijne scootershop, woon in abcoude:P

ik was eerst bij floor verbrugge geweest maar daaar hadde ze geen vette scooters, dus toen zijn we naar roke geweest en daar stond de vette dna waar k meteen verliefd op was:P

nee maar roke was eigelijk de dichts bij zijne scootershop, woon in abcoude:P

ik was eerst bij floor verbrugge geweest maar daaar hadde ze geen vette scooters, dus toen zijn we naar roke geweest en daar stond de vette dna waar k meteen verliefd op was:P

Floor verbrugge, Berre woont daar om de hoek;)

Tijd dat alles in elkaar gaat, nog een weekje of 2:D

Update 23-11-06

Zo even een fotoloze update,

Ik krijg een vers Piaggio LC DD blok met het de volgende setup voor de duidelijkheid:

Carters - XSH max
Cillinder - Polini Evolution 2 70cc
Krukas - Doppler racing
Uitlaat - Yasuni Carrera 21
Ontsteking - Malossi Eprom
Carb - Stage 6 28mm
Kelk - XSH afgedraaid en gepolijst
Filter - XSH 70mm
Spruit - Malossi 22-28mm
Membraan - Vl13 MBV tuned
Koppeling - Malossi Delta
Overrange - Malossi
Variateur - Malossi mhr multivar 2000
Halfpoulie - stage 6
Bougie - NGK

Verder liggen me velgen en me paddock stand bij de coater voor een mooi wit laagje.

En ik sta ingeschreven voor de SBO sprint 2007, #5 8P

Als laatst, binnekort nog ff wat spullen bestellen;

killswitch stuurbevestiging
Galfer remblokjes
SSP kickstarter

dit was het weer,

mzl stephan

eeuy stephan ziet er goed uit man!
had lang nix vernomen van je project! (ben xenofoob van het ouwe scooterbeuners forum :P)
maar ga zo door man!
en is trouwens dennis zn scoot al es klaar? :P
of loopt dat hok nog steeds niet? :P

onnodig gekick .. zwaar vervelend

hou jij je comentaar dan ff voor je,

@xenofoob: dennis ze scoot heeft al gelopen, en hard, de tering wat een lkr geluid komt daar uit zeg, maja het is nu niet echt mooi weer om lkr te knalle, dus.

Edit: komt vanav weer opdate, heb spulle binne en ben aan het monteren, moet nog ff foto;s maken

08-01-07

Ja daar ben ik eindelijk weer eens, dingen schieten niet echt op hiero,

ff kort verhaaltje

Mijn oude blok ligt bij XSH, maar heb besloten een nieuwe aan te schaffen, naja we zijn dus nu al 2 maanden verder en ik heb nog steeds geen nieuw blok...

leuk dingen

me velgen zijn terug van de coater, bandjes erom gelegt en schijfjes gemonteerd, foto's

achterwiel

voorwiel

wielen samen

paddock stand, zitte wat licht oranje vlekjes in :W maar dat zie je alleen als je goed kijkt

en hier nog een foto van de stage 6 kickert,

Zo dat was het weer even, was vergeten een foto te maken van me home made bracket voor men paddock, maar die komt volgende keer wel weer...

Hoop bij volgende update me nieuwe blok terug te hebben, zodat er binnekort gevlamt kan worden..

groetjes Stephan

Heey Stephan,

Ziet er allemaal netjes uit, hopelijk snel je blokje geregeld en dan kan marco ook verder, jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat..

Spreek je nog;)

Dennis

Back