Evolution NRG

Voor zover ik kan zien, zit op deze foto's je subframe ook verkeerd om.

8ebjnkh.jpg


7x98bhz.jpg
 
Ja idd scherp titus:W8P

Edit; Achterveer zit volgensmij ook niet goed:p Hij hoor toch met het rubber in het rondekommetje te vallen?;) en dan aan de bovenkant ook rubbertje-ring-moer-moer:)

Edit 28P Die veer zit volgensmij ook hardstikke scheef;)

[ir]http://i32.tinypic.com/nq8cc2.jpg[/ir]
 
Last edited:
godver:p nu jullie er over beginne dat die sub verkeerd om zit kan dat heel goed kloppen, denk dat daarom die veer ook zo scheef zit!! was ik zelf niet opgekomen, het blok heeft er ook altijd een klein beetje scheef onder gehangen, hoop dat als ik het subje omdraai dat het dan beter lijkt:D

Bedankt Titus:p

EDIT: heb net het subje omgedraait en de veer staat nu recht en het blok hangt er goed onder:p
naja idereen maakt wel is een foutje tog?:p en altijd maar denken dat het subje scheef was
 
Last edited:
Je hebt wel veel moeite moeten doen om dat subje er dan op te krijgen, volgens mij. Ik probeerde dat laatst bij een nrg frame en dan was toch wel ff krachtwerk wat er aan te pas kwam :D.
 
ik geloof dat het gewoon een standaart nrg frame is.

verder zal ik donderdag weer met de achterkap bezig, en probeer als het wat droog weer is een filmpje te maken!

Greetz
 
yooooow
ben vandaag weer met de achterkap bezig geweest en ben best opgeschoten,
ook heb ik even een betere foto van me voorvelg gemaakt:)
ook heb ik hem weer aan de praat gekregen had de ontsteking verkeerd gezet:p hoop dat het hier in het hooge noorden nog is een droge dag komt om even een filmpje te maken......

257g4f6.jpg

9i709j.jpg

lekka kontje:) alleen moet hem verdernog ff goed afwerken.
mmbdqe.jpg

Voor velgje weet iemand toevallig waar deze velgen satandaart onder zit?:p

Tot de volgende update!
Greetz
 
Updatejeeeeeeee

Achterkap beter afewerkt en voorkap in primer gezet!
s33ckx.jpg

jzb30l.jpg

vrdpjn.jpg



Zijn er nog niet uit wat voor kleur we hem zullen doen
Suggesties?:p
 
....

heej kerell ..ja mijne loopt al bijna 100% ..zit nog een en ander afstelwerk in ..en dan ff mooi maken enzo nou :p..

met die van ewout is ook nog puur afstelwerk.. en dan vegen maar ..

maarja eindelijks recht spruitje zie ik :D:p betere werk
 
hallo!!

gisteren hadden we bij ons op de zaak een een gast die een auto aant repareren was dus d8t vraag eens of hij mischien onse scooter ok wou spuiten nou dat wou die wel:D dus hebben we is ff wat gemixt enzo en zijn op een super vet kleurtje uitgekomen!!!
Het word namelijk voor beetje rood paars achtis parlemoer en dat laat ie uitnevelen naar achteren in paars blauw parlemoer het word egt super vet:D:D hoop ik ;)

maar zodra hij tijd heeft en ze klaar zijn zal ik zo snel mogelijk foto's posten;)

hoor graag jullei mening;)
lateeeeeeeeeeeeeerz
 
Ik zou wel even een Runner voorvelg regelen voor de looks, en even snel je achterkap perfect schuren voor de paintjob! Gaat wel wat moois worden zo te horen
 
Back
Top