Evolution NRG

ja runne voorvelg heb ik ook wel alleen die kut voorband loopt steeds leeg, maja ja klopt maar das nog ene foto van paar dagen geleden hij ziet er nu al stukken beter uit:)

hoop zo snel mogelijk er een kleurtje op te hebbne;))
 
Heb gister even een filpmje gemaakt:D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=M8cT3n2Vd1k"]YouTube - Evo 2....[/ame]


Weet dak gaan helm opheb dus daar geen reacties over aub:)
 
Last edited:
Haha nou viel wel wat mee hoor sloeg geloof ik nog lang niet achter over:P

Ook ingeschreven voor de frieschesprints!
Jubbega #72
Damwoude #113
 
Gister weer even bezig geweest

heb een nieuwe bobine moeten halen omdat die andere kapot is gegaan voor jubbega nog maja konden het nog oplossen toen:) ook ging me carterkap toen kapot ma een kunne lenen van iemand anders:D
ma die is onder weg dus voor damwoude weer helemala klaar:)

verder giste rngo even een filmpje gemaakt, hij stotterd alleen nog een beetje en dat doe ie heel soms:S vaag maja.
verder draait ie lekker en komt ie goed weg!

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=3HEKYaatIeA"]YouTube - ruurd rijdt een stukkie[/ame]

Tot damwoude!!;)
 
ziet er netjes uit, k ben benieuwd naar de kleuren..!
maar een helm opzetten is een kleine moeite toch?;)
succes ermee
groetjes
 
wat is dat een lelijke voorvelg zeg :P lijkt wel van een chinees ding ofzo af te komen

En ja, een helm opzetten kan idd geen kwaad, dit is al het 2e filmpje zonder helm. Denk dat sommige mensen nu graag zouden zien dat je valt, misschien dat je dan het nut van een helm snapt.
 
Die velg is indd lelijk;)

maja post over die helm dat hoeft niet iedereen te zeggen dat bepaal ik zelf wel of ik het doe of niet, trouwens ik heb geen eens een helm dies gejat bij me straat scooter jamme rgenoeg
 
hij heb wel een sprint scooter maar geen helm nja wat is ook belangrijker hard gaan of dood gaan, als dat ook maar hard gaat blijf je natuurlijk stoer tot in je graf 8)

alle gekheid op een stokje man ik zou er toch maar weer eentje aanschaffen anders is ieder ritje levensgevaarlijk ben zelf een keer gevallen met helm en toen ik na de hand de barst daarin zag was ik blij dat ik zelf alleen een beetje hoofdpijn had |(
 
Tsja, je leef maar één keer eh, als je zelf al aangeef dat je met je aanvaring blij was dat je een helm ophad, had ik allang een helm gefixed voordat je ging rijden op je scooter... maargoed jij denk daar helaas anders over, en wie niet luistere wil ... ( vul de rest zelf maar in )

Voor de rest gaat ie goed vooruit =).
 
Tsja, je leef maar één keer eh, als je zelf al aangeef dat je met je aanvaring blij was dat je een helm ophad, had ik allang een helm gefixed voordat je ging rijden op je scooter... maargoed jij denk daar helaas anders over, en wie niet luistere wil ... ( vul de rest zelf maar in )

Voor de rest gaat ie goed vooruit =).

euhm ik gaf aan dat ik blij was een helm op te hebben niet de jongen van wie dit topic is en wie zonder helm op ze scooter zit in die filmpjes :X
 
Hehe zal wel een helm aan moeten schaffen ja wel slim, maja wel niet meer filpmjes plaasten dat ik zonder helm rij want dan zijn er mensen die zich met mij gaan bemoeien inplaats van met me scooter, naja laat me lekker me gang gaan er post ma wat anders dan over een helm of post dan niet, ik weet het ondertussen wel.

gr Ruurd
 
Hehe zal wel een helm aan moeten schaffen ja wel slim, maja wel niet meer filpmjes plaasten dat ik zonder helm rij want dan zijn er mensen die zich met mij gaan bemoeien inplaats van met me scooter, naja laat me lekker me gang gaan er post ma wat anders dan over een helm of post dan niet, ik weet het ondertussen wel.

gr Ruurd

kansloos...

Mooi project, zou toch wel kijken voor andere velgen :)
 
Nieuwe helm aangeschaft:)

21apeh.jpg


ook nog snel even een kleurtje op de scooter gespoten voor damwoude maar daar heb ik even geen foto's van!

Tot damwoude #113
 
Back
Top