Evolution Powered DNA

jaaah dat lijkt me een goed idee maar duurt nog paar weekjes denk ik, blok gaat binnekort naar XSH om in elkaar gezet te worden en daarna gaan we alles erop zette en aan trappe:D
 
mooi man, maar ik vind je koplampkap niet echt strak, zoals ik het zie, ik weet neit hoe die er in het echt uitziet. als je hem ene keer in het rood spuit met een cheap spuitbusje kan je het goed beoordelen
 
mooi man, maar ik vind je koplampkap niet echt strak, zoals ik het zie, ik weet neit hoe die er in het echt uitziet. als je hem ene keer in het rood spuit met een cheap spuitbusje kan je het goed beoordelen


komt beetje door de foto is niet helemaal joffel fototje maar hij is nog niet klaar moet nog beetje geschuurd worden en daarna gespoten worden(groen)
 
yo Neef!!

Je DNA word echt steeds vetter, nu nog jezelf voor SBO2007 inschrijven en wachten op je whoopers, frame is ook al weer flink strak! van de week je underseat maar ff passend maken! Nu is het wachten op de service van XSH en op je velgen en paddock!:W

Spreek je over 23 uur weer!:D

PS. die mini-meeting met 5th martijn en Pattie zou keihard zijn!!
 
lol man ! Je setup lijkt als 2 druppels water op de mijne :p De goddelijk c21 :p en die meesterlijk evo B :p

Ik ben benieuwd wat we er eig van zullen bakken :p Wil het op een meeting wel eens meten :p wat die gelijkaardige setups doen ! Pia uiteraard !


Doe zo verder ! Ziet er allemaal strak uit !


Greetz Fele :7
 
lol man ! Je setup lijkt als 2 druppels water op de mijne :p De goddelijk c21 :p en die meesterlijk evo B :p

Ik ben benieuwd wat we er eig van zullen bakken :p Wil het op een meeting wel eens meten :p wat die gelijkaardige setups doen ! Pia uiteraard !


Doe zo verder ! Ziet er allemaal strak uit !


Greetz Fele :7

is goed, ff keertje sprinten, denk dat jij wel wint want zipje is lichter he maja wie weet
 
UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





02-11-06

Zo na heel lang gewacht te hebben zijn ze dan eindelijk binnen...

me MALOSSI WHOOP remschijverts

FOTO's


voor


achter


groepsfoto met me achterveertje


en nog een vette foto


tot volgende keer

mzl stephan
 
Back
Top