JasperdB said:tja als je met zo'n vierkante uitlaatpoort net voor je powerband wat meer vermogen krijgt waardoor je inprencipe een bredere powerband krijgt dan schiet je er idd niet veel mee op aangezien je scooter tog 1 constant toereltal draait.
ik vraag me dan af, waardoor mensen aanzienlijk veel vermogen hebben verloren door hun uitlaatschacht rond te frezen... (aangezien lucf zegt dat het alleen voor een bredere powerband zou moeten zorgen)
Aprilia_area 51 said:Speed cil heeft toch ook geen uitlaatbotsidee
black_white said:wat ik het meest vage vind is dat er nooit uitlaten verschenen zijn met een zelfde flens/bocht.
dit zie je namelijk heel erg veel bij de karts, hier beginnen ze ovaal en loopt na een stuk over in rond.
iemand die hier de reden van ziet ?
Aprilia_area 51 said:Speed cil heeft toch ook geen uitlaatbotsidee
rs-ruud said:ik heb ooit gelezen dat speed ook een 25 mm uitlaatpoort had? dat ie niet 4 kant is wil niet zeggen dat het geen drempel is. Miss dat die werveling anders verloopt maar een soort vernauwing heeft hetzelfde idee?
Pronk said:Een speed cilinder met speed flens sluit ook niet helemaal goed aan, heeft ook een opstaand randje aan de onderkant, geld ook voor MHR50. Bij evo is het alleen iets extremer gedaan dmv een vierkant ogende uitlaatschacht. Misschien is het interessant om een speed schacht op te vullen, zodat de schacht een evo-look krijgt. Wie gaat het testen?
tram said:Waar wil je dat mee gaan opvullen?
Pronk said:Zat ik ook aan te denken, maarja...wie gaat het doen