This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Evo Spirit by Xsh

vind je uitlaat er nu maar lelijk uitzien, kan je hem niet aan passen zodat demper onderlangs komt zoals op peugot gaat volgens mij ook beter presteren
 
vind je uitlaat er nu maar lelijk uitzien, kan je hem niet aan passen zodat demper onderlangs komt zoals op peugot gaat volgens mij ook beter presteren

haha dacht ik niet , tis is de beste manier hoe hij het meest presteerd draaid 11880 rpm mijn athena ( untuned ) f*cking ziek gewoon :s
 
http://tinypic.com/player.php?v=8ese2pk&s=1

klein filmpie , draaid 11880 rpm met mijn setup :

setup :

-Athena Racing 70cc Ac ( untuned)
-Mhr Malossi Rhq 10 pen
-Stage 6 Skf C4 Lagers met Kunstof Kooi
-Sellectra Italikit Rotor
-Bidalot C20
-Stage 6 V-force Inlaat Set
-Dell Orto 21 mm Carburator
-Polini Super Speed Controle
-Polini 2g Koppeling
-Stage 6 Koppelhuis
-Stage 6 Dubbellaage Filter
-Polini Vertanding 13/44 ]
-Polini V-snaar Kevlar
-Ori Poulies

Afstelling :

-Polini Blauwe Drukveer
-Polini Torsion controle
-Polini 3.5 Gr rollen
-Polini Trekveren
-Polini Vertanding 13/44
-Sproeier 98 ( dell orto)
 
Last edited:
haha dacht ik niet , tis is de beste manier hoe hij het meest presteerd draaid 11880 rpm mijn athena ( untuned ) f*cking ziek gewoon :s


Kan wel wezen, maar ik kan uit een std cil nog wel 11,8k draaien...
Heeft hij ook vermogen op dat toerental?

Ik betwijfel het namelijk....
 
is je sproeier niet te klein met die filter ??
ik had namelijk met soortgelijke setup sproeier 125 nodig op een 19 dan wel .
 
Evo by xsh... dat stukje mis ik geloof ik ergens..

verder lijkt t nergens op zo.. uitlaat gaat ook nooit vermogen leveren op deze manier. Toerental zegt indd ook geen drol, t ding moet in zn powerband draaien. En wie zegt dat die bij de 11880 ligt?

ben benieuwd of t ooit wat word, maar toch sus6!
 

tuurlijk de evo is nog niet binnen en Xsh tuned geen Vertikale cilinders dus word het door een ander begrijfie gedaan , maar aangezien ik het project een naam gegeven heb kan ik het niet veranderen
 
Hey

Reminds me very mutch on my old engine.




With the MHR Zylinder and C20 scored my engine 11500 turns.

Just a little hint what would be happend with a nother Cylinder.
 
Alles wat ik zie is vies oud en verrot,
Als je wat minder negatieve opmerkingen wil, dan moet je daar wat aan doen
spuit je frampje, koop nieuw luchtfilter straal je carters.

Dat is al een stuk beter
Maar je bedoelingen zijn natuurlijk goed goed bezig
 

tuurlijk zijn bedoeling goed ,en frampje wordt gespoten ,carters zie ik niet zitten :s moeten terug open :s nieuwe lagers :s lagers hebben nog geen 10 km :s kvind dat beetje zotte kosten dus carters bijven gelijk ze zijn ,frampie wordt weer mooi zwart gemaakt is trouwens stuk van af nu
 

ik zou ook werken zoals nicky nu doet hoor, eerst motor goed krijgen, dan moet je daar geen werk meer insteken.
ondertussen moet je ook niet opletten dat je je duur gespoten kassen zou beschadigen ofzo.
moesten die al goed gespoten zijn, dan zou hij ze nu al mogen bewerken (en dus herspuiten) omdat zijn uitlaat ertegen komt...

als hij tegen deze zomer deftig staat zal dat ook al goed zijn, niet?
 


vala iemand die mij begrijpt , als mijn kappen nu als gespoten waren , en frampie was mocht ik hem nu al weer verspuiten , is overlaast omgevallen en al de kappen zijn gebarsten dus , veer werk , tuurlijk tegen 1juni moet hij klaar zijn de kans zit er in dat de 103 rox sprinter ook aanwezig staat enkel als previeuw