Edit : 18/10/07
kheb vandaag mijn vario + koppeling gemonteerd , met mijn vario geen probleem ,maar met mijn koppelhuis :s als ik mijn koppelhuis op mijn koppeling steek ,dan sleep mijn koppelhuis op mijn koppeling kan niet goed zijn ,kheb dan na gemeten op mijn standaart koppelhuis ,en ja hoor ,polini heeft een productie fout gemaakt scheelt zelfs 2 mm :s dus nu rij ik met mijn standaart koppelhuis , ffen info over de vario leuke vario ,zeer licht en makelijk te instaleren ,kvind het persoonlijk een aanrader , wat de 2g betreft ,puur kracht veel beter dan strandaart ,alleen jammer van die f*cking koppelhuis ( sorrie voor taalgebruik maar kvind wel jammer ) kben wel teleurgesteld in polini nu verder monteren van carbu + filter kill switch en snelgas en dan grondig gaan afstellen
thx en tot de volgende
-----------------------------------------------------------------------
je hebt waaschijnlijk gewoon de verkeerde besteld, koppelingen en koppelingshuizen zijn er te krijgen in 107mm EN in 105mm (voor minarelli). En dat moet je polini dus niet verwijten.
Verder betwijfel ik ook ten zeerste dat deze uitlaat goed gaat presteren als je hem zomaar langer maakt.
groetjes
knal er eer een mina lc dd blokje onder!! haal je bij kiesler zo een ombouw setje en klaar, goed en makkelijk. dan ff andere cilinder en krukas en klaar.
Edit : 18/10/07
kheb vandaag mijn vario + koppeling gemonteerd , met mijn vario geen probleem ,maar met mijn koppelhuis :s als ik mijn koppelhuis op mijn koppeling steek ,dan sleep mijn koppelhuis op mijn koppeling kan niet goed zijn ,kheb dan na gemeten op mijn standaart koppelhuis ,en ja hoor ,polini heeft een productie fout gemaakt scheelt zelfs 2 mm :s dus nu rij ik met mijn standaart koppelhuis , ffen info over de vario leuke vario ,zeer licht en makelijk te instaleren ,kvind het persoonlijk een aanrader , wat de 2g betreft ,puur kracht veel beter dan strandaart ,alleen jammer van die f*cking koppelhuis ( sorrie voor taalgebruik maar kvind wel jammer ) kben wel teleurgesteld in polini nu verder monteren van carbu + filter kill switch en snelgas en dan grondig gaan afstellen
thx en tot de volgende
-----------------------------------------------------------------------
je hebt waaschijnlijk gewoon de verkeerde besteld, koppelingen en koppelingshuizen zijn er te krijgen in 107mm EN in 105mm (voor minarelli). En dat moet je polini dus niet verwijten.
Verder betwijfel ik ook ten zeerste dat deze uitlaat goed gaat presteren als je hem zomaar langer maakt.
groetjes
<Kvind dat ie weinig toeren maakt..
keep on tuning !
kheb DD blokje liggen hoor , kheb beloofd aan een vriend cette ( http://forum.scooterforum.net/forum/f66/full-mhr-ac-spirit-[cette]-145516/ ) dat ik Ac ging sprinten , kzit op 80 % van mijn project dus kan ik zowel verder doen , eind 2008- begin 2009 maak ik dan een Lc blokje
haha, het 2de filmpje maakt het af met dat andere brommerke da passeert
maar wat dacht ge van een helm? kwil nie zagen ofzo, ma gekunt noit weten dat er nen auto ofzo uit den bocht komt of dagge wegsleert, want kzie dat het er iedere keer nat bijligt...
Aardig hoog beun gehaalte he?njah je probeer het in ieder geval warneer komt er die evo onder te hangen ofzo? Want je bent nu nog druk bezig met je Athena cilinder zo te zien. Good luke
Vind dit wel toff dat je dingen probeerd met minarelli verticaal, ik deed dit ook altijd zoals recht spruitstuk maken enzo maar nooit andere uitlaat geprobeerd wat ik mss ook beter had gedaan en alles eens deftig laten tunen. Enfin nu overgestapt naar pia maar ksluit niet uit van nog een een verticaal project te beginnen
Good luck :W
grtz
probleem met koppelhuis is opgelost ,simpelweg een stage 6 gestoken en loopt als een bom , uitlaat presteert wel goed ,was op aanraden van een paar sprinters dus , haalt nu 10500 rpm met c20 icm athena ,kzit met 13/44 koppeling en hij trek nog autowheelie's ,heeft veel meer power gekregen
Een echte beunhaas, werk alles eens beter af, vind de scoot nogal slordig eerlijk gezegd...