Evo Binnenkop??

Ik ben het er totaal NIET mee eens dat Evo koppen slecht zijn...

Standaard zitten ze op een compressieverhouding van +/-15,5:1 afhankelijk van de squish afstand...

Dus grote inhoud verbrandingskamer??? Nee zeker niet...
 
Jullie hebben t al geraden speedy-tjai is t ja had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen bedenken dat jullie dat wel wisten
 
Originally posted by EGT
Ik ben het er totaal NIET mee eens dat Evo koppen slecht zijn...

Standaard zitten ze op een compressieverhouding van +/-15,5:1 afhankelijk van de squish afstand...

Dus grote inhoud verbrandingskamer??? Nee zeker niet...

Over welk type evo heb je het dan wel niet, en dan ook vast wel over pia, want voor mina gaat dat niet op
 
VHM levert ook polini binnenkoppen voor mina. had al na gevraagd:

blindekop: 46 euro
gedraaide kop naar keuze: 57 e
 
De VHM Evo 70 cc minarelli kop is tot stand gekomen vanwege mijn hobby en omdat ik daar stage heb gelopen. Momenteel ben ik daar werkzaam. Er moeten nog tal van testen gemaakt worden met de VHM binnenkoppen, voordat een standaard VHM Evo kop op de markt wordt gebracht.

De VHM koppen zijn alleen verkrijgbaar voor Polini Evo 70 cc voor minarelli:

·Blinde koppen, voor de hobbyisten € 44.05 (incl. Btw)

·VHM kop gelijk aan de originele Polini kop (Vervangingskop, mooi CNC freeswerk van gewalst aluminium) € 57.41 (incl. Btw)

·VHM koppen op specificaties verkrijgbaar € 57.41 (incl. Btw)

Deze koppen kunnen besteld worden via de betere scooterdealers. Dus niet rechtstreeks via VHM!

Voor VHM koppen op specificatie moet u doorgeven wat de zuigerhoogte is, wat voor type zuiger, welk gewenste squish en volume u wilt hebben .

·De volume is de volume verbrandingskamer inclusief de volume van de bougiegat, bij de Evo kop is de bougiegat 2.5 cc.

·De zuigerhoogte is de hoogte gemeten vanaf de cilinderdeck tot aan de hoogste punt van de zuiger op de BDP. De cilinder moet wel met moment aangedraaid zijn op het blok.

·De zuigerbolling van de Evo zuiger is al een tijdje bekend bij ons.


Met vriendelijke groet,

Denny Lam

vhm_kop_evo_70.JPG
 
Donders, had ik dat eerder geweten... die dingen zijn evenduur al een originele binnenkop van polini. Maar ik he die binnenkop al vervangen anders had ik er zeker 1 gekocht!!
 
Je bedoeld dus gewoon de buiten kop van vhm??
Maar de evo voor min hor is 5 hoekig dus dan moet er dus ook een andre buiten kop zijn gemaakt voor vhm.
 
Maar ja denk ken je net zo goed gewoon een blinde evo kop halen en die zelf aan passen,jammer dat er ok geen buiten kop van is andres had ik die wel bestel maar ja ik hou het wel be de evo kop.
 
Originally posted by Bas@Area
Interessant , prijzen vallen heel erg mee

Wat is de levertijd ongeveer ?

Levertijd is 3 dagen naar de scooterdealers toe. Daarna komt er natuurlijk weer tijd bij van de scooterdealer naar de klant toe. Die levertijd is afhankelijk van de scooterdealer zelf natuurlijk.

MVG Denny
 
Originally posted by wallie-evo
Maar asl ik het zo lees zijn der dus ok geen buiten koppen van toch??

Er zijn alleen VHM evo binnenkoppen. Deze binnenkoppen passen in de standaard Polini buitenkop.

Voordeel van deze koppen is dat elke gewenste vorm van de verbrandigskamer mogelijk is voor degene die graag willen experimenteren.

Ook het materiaal van de binnenkoppen, gewalst aluminium (vele malen harder) is beter bestand tegen detonatie dan de gewone gegoten gietaluminium binnenkoppen van Polini.


MVG Denny
 
Originally posted by TimmeH
sorry dat ik m weer omhoog haal , maar heeft iemand gegevens van VHM ik lust er wel eentje namelijk :D

Volgens mij werd er alleen geleverd voor Mina zoals ik het goed had gelezen.:rolleyes:
 
Back
Top