paulyamaha
Well-Known Member
ik wil alleen reply's van mensen die er eerst ff zinnig over nadenken.
zou het tov. een evo 70 vermogen winst geven om de 50 op te honen naar een 70.
de 50 heeft idd 1 boost poort en deze is ook smaller, naar mijn mening is dit positief voor de spoel snelheid van het boost kanaal.
je zit ook met de onderbroken spijl, dit zou verder naar mijn mening geen problemen geven omdat het bij de 50 goed gaat, als je gaat honen laat je de verhoudingen hetzelfde duss dat moet goed gaan.
verder zijn de spoelers die het dichts bij de uitlaat poort zitten net zo groot als de spoelers van een 70 evo
de spoelers die het aan de kant van de boostpoorten zitten zijn smaller.
ook zijn de spoel kanalen aan de cilinder voet smaller en minder lang, maar zijn wel mooi afgewerkt geen vreemde hobbel als bij de 70cc.
K ben benieuwd wat er over gedacht wordt, en of er mischien al iemand is die het gedaan heeft.
Gr. paul
zou het tov. een evo 70 vermogen winst geven om de 50 op te honen naar een 70.
de 50 heeft idd 1 boost poort en deze is ook smaller, naar mijn mening is dit positief voor de spoel snelheid van het boost kanaal.
je zit ook met de onderbroken spijl, dit zou verder naar mijn mening geen problemen geven omdat het bij de 50 goed gaat, als je gaat honen laat je de verhoudingen hetzelfde duss dat moet goed gaan.
verder zijn de spoelers die het dichts bij de uitlaat poort zitten net zo groot als de spoelers van een 70 evo
de spoelers die het aan de kant van de boostpoorten zitten zijn smaller.
ook zijn de spoel kanalen aan de cilinder voet smaller en minder lang, maar zijn wel mooi afgewerkt geen vreemde hobbel als bij de 70cc.
K ben benieuwd wat er over gedacht wordt, en of er mischien al iemand is die het gedaan heeft.
Gr. paul