opper noob:
gast bij ons op school rijdt met team std carb en nrx
lui die met neos rije +next waar je duidelijk hoort dat de varioring er nog inzit.
lui die volhouden dat ze een hebo alu 78 ipc 70 cc hebben of een polini 80 cc 2 aerox.
gast uit mijn klas ja ik ken iemand die heeft een peugot buxie die loopt wel 110 alles metrakit. en zon mooie verchromde uitlaat die onderlangs loopt
andere gast uit mijn klas die zijn brommer niet mag opvoeren van zn ouders: eerst ja ik heb mn peugot onbegrenst en hij loopt 85 autoteller en ik heb een remhandle begrenzer. ja zeg ik komop gana we ff je scoot klokken. jaa ik heb mijn begrenzer erop staan. Nou dan haal je die eraf ja. nee dan moet ik al mn kappen eraf halen. Later ja ik heb ene yasuni uitlaat besteld bij salomon & swierts. Maar ze kunnen hem niet leveren (dingen kun je zien lichen in het magazijn )
nog gast uit mn klas. ja ik heb ene peugot en er zit een minarelliblok onder. en nog steeds wil ie niet geloven dat dat niet waar is. Wil ie 70 cc bestellen ik zeg ja je uitlaat is niet zo goed he. jawel hoor ik heb een combi
uitlaat. duidelijk yasuni z
.
nog een gast uit mn kas :
ja ik heb een hebo alu 70 gekocht op mn runer en ik had eerst een gianelli sport pro eronder mar dat liep niet toen heb ik een shot gekocht maar nou loopt ie wel goed maar ik kan hem niet stationair laten draaien. als ik hem start wil ie gelijk wegrijden. hoe kan dat toch.
.
nog een gast uit mijn klas:
ik heb een mtx met 70 cc malossi en hij loopt steeds vast ik heb nu al de 3e cilinder. ik: controleer je je bougie weleens dan. neeeuh is niet nodig
nog een gast uit mijn klas:
had een runner gekocht ik kijken hij zo ja ga maar ff rijen kijken of ie goed is afgesteld. ik kijk eronder zie ik niet eens een koeling aangesloten zitten op de cil. ik zo dat klopt niet, nee dat dacht ik al hij sloeg me gister zo maar ineens af zei ie. maja ik dacht dat er lucht in de benzineleidingen zat.
zo zie je maar weer ik heb allemaal echte scooterfreaks in mijn klas NOT