This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ervaringen met n00bs zonder scooter

Jaja, het koppel wat zo'n ding trekt is in normale zin redelijk ziek te noemen, bezint eer gij begint.

Dan is het niet jouw nichtje, maar gewoon de vriendin van je neef.

Mijn nichtje is getrouwd maar die kerel is niet mijn neef ofzow hoor.
Is gewoon de man van mijn nichtje.

Originally posted by David
Jaja, het koppel wat zo'n ding trekt is in normale zin redelijk ziek te noemen, bezint eer gij begint.

ik denk dat hij eerder qua topsnelheid bedoelt, met een snelle setup en langere vertanding zou het wel kunnen, maar na de 1ste bocht heeft ie je alweer te pakken denks

gisteravond.. een jonge met een motorhispania rx geval, in ieder geval een schakelwegrace model... rijd door de dorpsstraat, waar je dus helemaal nie mag rijden... wil ie kei hard optrekken, schiet zijn ketting van zn tandwiel voor af... dikke vonken overal... ik kijk zo... w0000t, vetttt... ik meteen daarnaartoe... ik zag al meteen, ey je ketting ligt eraf...hij meteen snugger gaan doen enzo van echt niet man, je lult...

ik zeg... wacht dan... geef ff een schroevendraaier, dan fix ik het voor je... ketting zat echt muurvast tussen de avchterbrug en tandwiel, dus ik alles gemaakt... en hij deed t weer...

maar ja, toen hij dat zei, dacht ik toch van, tot 10 tellen en gewoon helpen... naderhand zei ie wel bedankt... dus t was weer ok....

zo zie je maar weer, zonder een beetje kennis ben je nergens... die gozer zijn ketting knalde eraf, en hij wou em gewoon weer starten en doorrijden... is er dan niet iets mis met je???

naja... MAsL

Vaandaag @ wekr ben ik echt de grootste n00b aller tijden tegengekomen... Zo één heb ik er nog nooit gezien

We zaten in de kantine een beetje te lullen over scooters en dat had ie waarschijnlijk gehoord dus sprak ie me aan op de "werkvloer".
Hij vroeg of ik nog iemand kende die een C16 of C20 demper verkocht. Mja, niets bijzonders dacht ik en begon met hem te praten. Hij bleek die demper dus te willen gebruiken voor zijn RS omdat ie een vetter geluid wou en sneller wou rijden 8P
Ik hem uitleggen dat je niet sneller gaat rijden door een andere demper, maar hij wou het niet geloven.
Daarna zij die dat zijn brommer nu nog maar ff 80 reed, maar daarvoor reed die 130. Dit was zogenaamd omdat hij zijn 19mm carb er weer ff had afgehaald omdat ie zoveel problemen met de politie had gehad.

Na dit gesprek kwam ik hem later weer tegen en toen vroeg die of ik ook nog iemand kende die een Amico (Aprilia) frame + blok te koop had staan, omdat hij daar een project van wou maken. Die dingen bleken volgens hem sneller te zijn als een Zip SP :|

Daarna heb ik hem hard uitgelacht en ben weg gelopen

Originally posted by InsaneMalebrain
verhaal bla bla bla.....

aaaarghh dit heb ik net gemist tog? die gast is echt ernstig n00b.

hij heeft het altijd over politie achtervolgingen, opvoeren, ombouwen van AC naar LC, Dempers bla bla.

hij was vandaag in mijn hal aant werk, als ie er morgen nog zit ga ik overplaatsing van hem aanvragen.

"Door een IGM 40mm verhogingsblokje ga je minstens 20km/u harder.. moet wel - ik heb er €59 voor betaald!"

Offe.. ja me neos staat nu stil.. ongelukje gehad toen ik autowheelies aan het oefenen was.. - ik zo van gaaf.. wat is je setup dan? - Jaa NRX, vario ring eruit en powerfilter.. :|

Heb een n00b op de e-mail heeft wel een scooter maar is wel leuk om te posten .

1e bericht van hem

Hallo,

ik heb een vraagje heb je ook een krukas voor speedfight 1 LC (minarelli verticaal)?

Zo ja wat vraag je er voor?
Alvast bedankt.

MVG,

Yan

Mijn antwoord:

Hey Yan !

Ik heb wel een krukas van Minarelli vertikaal.
Maar peugeot is geen minarelli blok !
Peugeot heeft zijn eigen peugeot blokken
Minarelli blokken zitten onder yamaha & aprilia
Dus ik denk niet dat ik je kan helpen

M.v.g

Hij weer terug:

Hallo Marco,

yamaha en aprillia enz hebben Minarelli horizontaal, Peugeot speedfight 1&2 hebben Minarelli vertikaal, deze zijn in opdracht van Peugeot gemaakt, vandaar dat mensen zeggen Peugeot hebben een eigen blok

volgens mijn is dat wel zo .

MVG,

Yan

Ik weer terug:

Yamaha Slider En Aprilia Amico zijn tog zeker wel mina verti !
Ik wil je de krukas wel verkopen maar kan nix garanderen !

M.v.g

Als hij vindt dat het past mag ie um kopen vindt ik hij komt er vanzelr wel 8er

Ik naar de dealer voor een vliegwieltrekker. Hij: moet ik eerst bestellen. ik : oke. Ik ophalen, bleek niet te passen. Nieuwe bestelt, hij zei: deze moet passen, dat piaggio en minarelli is toch allemaal het zelfde 8P8P8P8P.

Of van een vriendje: tja.. op een 70 ( een 70 he 8P8P) moet je altijd 21 mm nemen. We hadden het over een DR.

of: een 70??? die trek ik er nooit uit. Een evo 50 bv rijdt een DR wel zoek hoor.

Of een kerel die neemt om de dag powerfilter, en dan de andere dag weer een orginele. Ik: stel je 'm dan ook af? Hij: ik heb 'm op biede afgestelt 8P8P8P. ps. hij heeft een nrx :X

en nog een, Hoe meer pk hoe sneller je optrekt 8P8P. Trekker heeft ook 120 pk, en die loop ik er nog uit .

en nog een, Hij: ik heb ipc 16 mm nu een 21 mm. Ik rij nu 25 km harder 8P8P. Ik: had je de oude dan wel afgestelt?? Hij: ja hoor
Ik: whatever

Originally posted by Sr-sletje
:| sarcasme of?

neuhj, als je m goed vertand gaat ie wel 100 egte, stdd cill am6 blokken zijn gilardoni 50 alu. is al een snelle 50 cc

kweet nog wel dat ik niet zoveel van scooters wist, werd me wijs gemaakt dat een gozer hier met ze mhr replica en jolly moto wel 160 ging 8P8P8P8P

weet nu wel beter

komt me ZO bekend voor ...

Virgil de praatjesmaker

Hij: Ik wil zo een brommer met van die groene velgen
Ik: Zijn die overgespoten?
Hij: Nee zo een brommer was het niet

:?

Ik tijdje geleden @ verjaardag.
Paar mannetjes liepen op te scheppen over hun scooters :
Jah vriend van mij heeft een scooter, die loopt 150, echt ALLES van malossi erop !
ik zo : Ook binnenrotor ?
Hij: ow week nie 8P
Hij: Maar echt alles wat er aan dat ding getuned kan worden is getuned !
Ik : door wie ?
Hij: kweenie, maar hij is stage4 uitgehoond ! 8P