na 45 min nodig gehad te hebben om dit allemaal te lezen zal ik ook eens reageren.
Puur over EPC.
Het enigste wat ik kan zeggen over hun is dat ze TOP werk leveren , TOP service, TOP prestaties, en geweldige jongens zijn, Gewoon weg iedereen daar staat voor je klaar als je wat moet hebben.
Aangezien deze heren zowel in de sprint als in de race goed gepresteerd hebben geeft al aan dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Wil je prestaties dan zul je moeten betalen en JA prijs verschil moet er wezen. Is het voor sommige te duur ga hier dan niet zeuren maar ga ergens anders je blokje laten tune vandaar dat er meerder tuners zijn
voor wat hoor wat
Ik rij zelf al 3 jaar met een EVO door EPC bewerkt en iedere sprint rijd deze weer als nieuw, ook al liep hij warm of was de wand kapot het werd gefixt en hij reed weer als nieuw. Hier zijn ook zeer mooie scores meegehaald dit ook door EPC en dan niet door de bank instellingen te veranderen zodat het vermogen hoger word. Nee puur door de moeite die epc erin stopt!! MIJN dank aan hun. Ik zeg niet dat dit ergens anders gedaan word maar met een eigen bank kun je het vermogen zo hoog maken als je wilt
dus zonder echte bewijzen of degelijke prestaties kun je over van alles praten.
Dan over het feit dat meran gezegd zou hebben dat ze minder werk deden om de concurentie voor te blijven. Hier geloof ik dus niks van. Ook moet ik je er toch even op wijzen dat jullie toen voor het team van geleen reden (2de zaak van marco ). En zoals jullie wel degelijk weten hoort er ook LOL te zijn tijdens het sprinten en het hele gebeuren eromheen. Ook ik zag jullie vorig jaar niet als concurenten maar als sprinters van geleen. Hierdoor heb ook ik anders gereageerd tegen jullie dan dat ik imprensiepe tegen andere sprinters zou doen. En zoals je weet werd er van onze kant altijd wel onzin verteld of door mij lomp gedaan ( ben ik goed in) .
Daarom denk ik ook, mocht hij dit gezegd hebben er een BIG SMILE op zijn gezicht gestaan zou hebben en hij het absoluut niet zo bedoeld heeft, Laat staan zo afgesteld heeft. In mijn ogen werden jullie ook iets anders behandeld als andere klanten. En werd er uitgehaald wat er uit te halen viel.
En over het afstellen van bepaalde waardes bij cilinders, je moest eens weten hoevaak er mensen terug komen die zelf weer wat kapot gemaakt hebben, en dan de schuld op de tuner of de zaak proberen te schuiven. misschien zetten hun daarom de waardes wat veiliger om zo gezeiks van klanten die iets kapot maken tegen te gaan. Echter kan ik hier niet over oordelen, maar hoor vaak genoeg verhalen over dingen die na dagen of 1 week alweer terug zijn omdat ze kapot gebrand zijn. En nee niet door foute montage of krappe waardes en dergelijke. Nee Nee, puur van wege het omgaan met het spul.
De meeste zullen er wel fansoenlijk mee omgaan maar je moest eens weten wat voor beuners snel spul bestellen.
nou moet ik toch echt verder met werken en zal ik mijn verhaal eindigen.
En nee ik werk zelf niet bij EPC
Samenvatting over EPC:
GEWELDIGE ZAAK, SERVICE, WERKNEMERS, EPC BEDANKT en dit jaar (dit jaweer volle gaaaaas