ErikN Aprilia Area 51

Status
Not open for further replies.

ErikN

Well-Known Member
Hallo ik Ben Erik ik ben 18 jaar (vandaag geworden :p) en ik kom uit brabant.

Mijn scooterverleden:

Die begon ong 2 jaar geleden, ik kocht bij de plaatselijke scooter boer deze area:
Foto=WZSWOGAH


Hij reed iets van 65 km/h toen, en dammm wat trok dat ding hard op!

Nou zo heb ik zkkr half jaar gereden, todat een vriend van zijn Speedfight ging
opvoeren, ik wou dat ook. Eerst wou ik een Nr-x of een ZX 8P Maar toen zag ik een
Hebo Gara en damm wat vond ik dat een vet pijpje. Dus die had ik bestelt op interet.
Maar tot me verbazing niet gezien :emo: dus toen bij de plaatselijke scooter boer een
Gianneli Nardo gekocht:
Foto=7GK74IDK



Nou reed al stuk beter rond de 105 km/h op me teller. Maar toen ik Tentamen had en ik
daarvoor naar Breda moest gebeurde het, op de terug weg zag ik een auto over het hoofd
waardoor ik over de kattebak vloog.

Resultaat:

- Voorkap kapot
- Koplamp kapot
- Voorvork as krom

Viel mee dus. Dus ik had besloten om me kappen weg te bregen naar spuiter, me mona arm + Velgen
kregen een zwart coat beurtje. Resultaat:

Foto=A3GQVQSI


Maar goed mijn verleden is heel lang dus ik praat nu naar het einde toe.

Ik wou dus beetje sneller dus kocht het volgende:

- Gilardoni 50cc
- 17,5mm cabrateur
- Hebo Koppeling
- Hebo Vario
- Rito Asje
Dit reet heel erg goed, maar ook deze cilinder kwam na 300 km aan ze einde hij liep goed vast.

Toen was ik het zo beu met de scooter dus ik d8 he ik koop wat anders, dus ik rond gaan kijken
en waar me scooter voor reperatie stond zag ik een Aprilia RS50 Moto Gp style. Dus deze maar gekocht.

Area + RS50 (hier zie je hoe de area is geworden)

P3310041eeeerik1146909348.JPG


Nou de Rs is al opgevoerd en loop iets van 100 (kan het niet aflezen teller loop maar tot 80)

Dus de area staat/stond stil. Todat ik met Nielz en Robin (sfers 8P) naar Meppel ging, daar zag ik die
jongens zo hard voorbij rijden dus ik moest dat ook :p

Een vriend van me wou ook al langere tijd een project maken van ze Firefox dus wij op een middag
naar Vd Kruijs. Ik Kocht dit:

P5240060AP1146909524.JPG


Hebo Bezinge slan rood en 28mm PWK S6 (bezine filter kom van me werk)

Affijn ik kocht tijdje geleden ook een Yasuni C21 van Albert (witte ditech speed sr) Deze heb ik
alweer verkocht aan die vriend, omdat ik met een Yasuni C30 ofzo wil gaan rijden.

De Rest van de Setup Wordt:

Cilinder -
Uitlaat -
Krukas: Malossi RHQ pen 12 of Hebo Racing
Carburateur: 28mm PWK Stage 6 + 70mm Kelk
Luchtfilter: XSH 70mm Model
Vario: Malossi Over Range 2005
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi VL14
Primaire Vertanding: Malossi -
Secundaire Vertanding: Malossi -
Carters -
Vertandingsdeksel: Top Nardo
Poulies: Malossi Over Range 2005
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Malossi
V-snaar: Malossi X-Belt
Spruitstuk: Malossi pia recht + XSH 2.0 Wig
Ontsteking: Italkit binnerotor of Malossi geval.
Lagers: SKF C4 Kuntstof kooi

Zo als jullie kunnen zien is de Cilinder, uitlaat + ontsteking keuze nog niet geheel duidelijk.
zit een beetje te twijfelen tussen dit:

Cilinder: 2f4r, malossi 7 poorter, Hebo Revolution
Uitlaat: C30, Proost pijpje, HR4
Onsteking: Malossi, MVT of Italkit.

Meer nieus en updates soon
 
Advertisement - register to remove this

heb je niet wat meer foto's dan alleen van je carb ofzo ? :)
sorry als ik vervelend over kom, maar ik vind het een beetje een saaie projectpage zo
 
JasperdB said:
heb je niet wat meer foto's dan alleen van je carb ofzo ? :)
sorry als ik vervelend over kom, maar ik vind het een beetje een saaie projectpage zo

Eingelijk niet echt, ik zit te w8 op een bestelling, kwa motorisch heb ik enkel alleen de cabrateur. De rest word nog aangeschaft.
 
Ik zou voor de MHR T7 gaan samen met de C30 en MHR Binnenrotor :) Verder beloofd je Area51 tof te gaan worden denk ik...
 
Ruben said:
Ik zou voor de MHR T7 gaan samen met de C21 en MHR Binnenrotor :) Verder beloofd je Area51 tof te gaan worden denk ik...


Voor een C30 wissel je veel te veel geld in tegen geen extra vermogen:) (TOV c21)

Ziet er al goed uit, maar erg spannend is het inderdaad nog niet:p

Komt vast wel..

Ltrz
 
Terrox said:
Voor een C30 wissel je veel te veel geld in tegen geen extra vermogen:) (TOV c21)

Ziet er al goed uit, maar erg spannend is het inderdaad nog niet:p

Komt vast wel..

Ltrz

Klopt, maar de c21 staat er niet tussen he :p
 
105 met alleen een Gianneli Nardo, dan ben ik toch benieuwd hoe hard je gaat met je aankomende setup :)

gefeliciteerd trouwens
 
ErikN said:
Eingelijk niet echt, ik zit te w8 op een bestelling, kwa motorisch heb ik enkel alleen de cabrateur. De rest word nog aangeschaft.

open dan je projectpage :?
 
areaarea said:
105 met alleen een Gianneli Nardo, dan ben ik toch benieuwd hoe hard je gaat met je aankomende setup :)

gefeliciteerd trouwens

Minstens tweedertigggg.! :p hehe komt wel goed met deze area denk ik !:)
 
Ik heb hem lang genoeg open gelaten zodat je hem eventueel kon updaten. Hij gaat nu op slot, en als je je 1e post hebt geedit / geupdate dan kan je me een pm sturen, dan doe ik hem wel weer open.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top