Kees: Bedankt man
Lijkt me leuk ja om eens keertje ergens te vlammen. Ding valt me gewoon het meeste tegen kwa de score die eruit kom, ik ga niet niet voor de tijden, maar had toch zekker wel veeeeel meer eruit verwacht dan een kleine 20 pk!
Wesley: Frame laat ik zo, zowie zo ga ik niks meer in de aerox steken (geld en tijd) mocht ik me tijd en geld nog ergens in steken dan is het in een sonic frame
:
Jordi: Ik kom zelf persoonlijk nooit op het podium, dit heb ik ook zekker niet als streefen! Over mij gewicht
zie er mischien wel licht uit, maar ik ben ook lang (1,90m) dus het gewicht zit mooi verspreid:+ weeg dus over de 90 kilo! Aerox weeg denk ik ook wel een kilotje of 70?!
Fontio: Pen 13 heb ik idd, in de kast liggen
rij dus gewoon met de Speed pen 12 zuiger. Cross zuiger heb ik eigenlijk niet genomen omdat deze moeilijk en in weining maaten te verkrijgen zijn. FMT zij wel dat de voetpakkingen etz enorm veel verschil (kwa vermogen) kunnen leveren, dat dit dus ook gewoon hele pk's kan schelen! Maar toch valt ze hoogste vermogen, een 21,6 mega tegen na +- 100 bankruns.
-----------------------------------
Bedankt dus allemaal.
Ik kijk het nog even aan, denk wel dat ik dit seizoen gewoon afmaakt