ErikN's SBO 2008 Sprinter

Leuk Erik, ben benieuwd naar Meppel als ik jou zo hoor moet er wat leuks te rijden zijn met het ding! Je bodyprotector zal denk ik eind deze week binnen komen :)

Beter ga je zonder achterrem rijden met bodyprotector :p :*

Thanks voor de reactie's allemaal :)

Over dat acterrem gedoe weet ik nu wel, remsetje breng ik soon weg en dan zullen we nog eens kijken of ik hem daarmee handelbaarder kan maken. Overgings denk ik zelf dat er wel onder de 8 mee moet te rijden zijn (mischien tegen de 7,5) maar ikzelf weeg ook over de 85 :+

Ook is dit waarschijnlijk me 1e, maar ook gelijk laast jaar SBO. Wil met het scooter gebeuren toch wel een punt erachter gaan zetten.

@ Kees, ik hoor het wel, kom ik hem wel ophalen bij je :)

Precies, ik dacht vorig seizoen ook wel ''even'' onder de 8 te rijden.. zip van 62kg en ikzelf toen 75kg kwam niet onder de 8,3 met ca 20pk.
(nu weet ik wel de oorzaak maar daar gaat het niet om)

Succes iig en ik zie je wel op meppel!:W

@ Titus en Pepijn:

Iedereen heeft wel een streeven lijkt me? 8 seconden is haalbaar, daaronder ook nog! En al rij ik 10 seconden ofzo, denk je dat ik er mee zit? No way, puur om de lol. We zullen het wel zien op Meppel.

@ Tom: Thanks, jammer dat jij ermee bent gestopt!

Zoals ik al zei erg vers ding :W

Maar zou het niet mooi zijn als je radiateur (of zip radje) aan de voorkant van je buddy verwerkt. Want persoonlijk vind ik het rad het plaatje een beetje verpesten :P :D (zeikert he)

Zou mischien wel vet zijn ja:) enkel heb ik hier:
- Geen zin in
- Er zal dan wel aan dit frame moeten worden gelast ofzo
- Ik er mee stop!
- kortom neem er de moeite niet echt meer voor :) Jammer maargoed.

Ga niet alleen over de SBO Dennis :p

hele scooter gebeuren trek me niet meer zo. no worry about the sonic, die maak ik wel gewoon even af, wil wel zien wat ik ervan kan maken :)

Mischien Jasper. We zullen wel zien hoe het loopt.

Pijpje hou ik wel heel hoor :) doet het prima erop!

Edit: Ook ga ik zo even me Bodyprotector ophalen bij Kees + me remsysteem weg brengen :+

Project is afgerond hoor :p

zekker valt er meer met deze cilinder uit te halen(uitlaat + cabrateur zal al veel uitmaken denk ik), enkel ga dit niet gebeuren. Heb het gevoel dat ie met een kleine 22 pk (wat die nu heb) heel erg leuk rijd.

Na Meppel kijk ik wat ik doe, maak zowiezo dit seizoen nog af, beval het me toch zo goed + dat het weer ga kriebelen dan bouw ik voor volgend seizoen de Sonic op.

Owhja, ik heb een werkende achterrem hoor heren/dames :+

Dat het heel blijft :D

Ik rij met de Speed T cilinder (fabrieks getund geval) Hierop moet je eigenlijk met de pen 13 zuiger rijden, of een pen 12 cross zuiger. Beide gebruik ik niet maar de normale Speed zuiger, enkel moet je dan wel een 85mm drijfstang hebben. Dus et wolla:

T cilinder
Karsemijer ophoogplaat (5mm)
RHQ 85
Speed zuiger

Back