This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST Tuned Sonic #237

hehe je heb ook tege die zip gerede..

die gast kon ze zip niet houwe he..

bij mij niet iig en de keer ervoor ookniet zij die.

frame simpel maar effectief..
goeie tijd man.. 7.2

mijn tijd was 8.6 maar alles zat tege..
toen tege die silvere zip 8.6 met gestotter weg
carb probs
daarna valse start en toen rege..

nja zie je wel in juni
heb je trouwens nog paarkeer langs zien komen..

tjow..

Dat was ik inderdaad Moet nog veel gaan oefenen want van onderuit is hij gewoon niet te houden. Of wielspin of enorme wheelie.

@Doom: Wel vreemd dat je voor de finish al van je gas af ging

Hij is vet, Doomke. Was echt gezellig op Meppel en de aftermeeting. Ik zie je snel weer op de volgende meeting.

@ alain: was zeker gezellig dagje
@ streetzipsp: die sprint tegen hem hield hij hem wel aangezien we allebij met een te hoge temp. wegreden omdat ze aan de finisch niet van de baan gingen
@ bas: ja dat was echt een super lompe actie 8P
@ denna: was idd gezellig op naar de volgende
@ jordi: voor zoetermeer zal nog genoeg gaan veranderen o.a zithouding, @ zoetermeer ff sprintje doen

3-05-2008

Vanmorgen om 8 uur vertrokken naar België vertrokken voor meeting Geel. Lekker weertje dus dat zag er goed uit.

Eerste sprint een tijd van 7.13, hierna begon de tijdsmeting een beetje te kutten en heeft het even geduurd tot alles weer op gang kwam, nadat de tijdsmeting het weer deed maar weer gaan knallen en ondanks de scooter niet echt perfect liep een tijd neer gezet van 7.02 hiermee de 2e plaats behaald in de ScooterSpecial klasse :# enige min puntje was de remweg, deze was iets te kort en liep aan het einde in een bocht, waardoor je vol in de ankers moest en ik dus slipte,
hierdoor 2 keer in de struiken geknald :X tevens dus de titel gepakt voor Struikenduiker 2008 :+
voor zoetermeer nog genoeg te doen o.a banken.

Foto's volgen...

Eey struikenduiker.
Was wel een meeting zeg ding knalde hard maar de mijne toch iets harder
We meeten wel in zoetermeer en dan zullen wel zien wie der sneller is.

Goed bezig, Boom:+. Ding rijd hard en heeft iig genoeg potentie om leuke tijden neer te zetten.

Gefeliciteerd met je prijs :*.

Kijk is het een plant, is het een struik, is het een boom. NEEN het is Doom

Update: 17 Juni 2008

Tijd niks laten horen. Na sprint Geel (BE) het hok maar eens uitelkaar gehaald aantal dingetjes verandert zoals:
- zithouding iets lager
- 12" phantom velg achter + slick
- ook maar braking schijfje voor
- en het frame maar een ander kleurtje gegeven (zilver)

Toen maar weer in elkaar gezet en alles in orde gemaakt voor Zoetermeer O-)

Foto's:

Benieuwd wat het op Zoetermeer gaat doen, iig maar hopen op lekker weertje en zowiezo gezellige dag van maken :#

Hey Kerel leuk dingetje blijft het :W Alleen jammer van de score, maja als het op de weg maar lekker gaat :#