This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST Tuned Sonic #237

Update: 19 Januari 2008

Ik kreeg donderdagavond het telefoontje van EPC tot m'n blokje klaar was, dus vandaag naar sittard geweest om daar m'n blokje op te halen.
wat hebben ze gedaan:
Carter gekotterd en getuned
Cilinder getuned
Inlaat getuned
en rest van het hele blokje inelkaar gezet

hier wat foto's

samen met steef's blokje :W

hier m'n velgjes met band, gepolijst en bewerkt

en ook maar even m'n radje verplaatst O-)

m'n Stage6 koppeling+huis zijn al de deur uit, binnenkort nog even naar EPC voor Delta+Wingbell te halen.
ook wordt door robin een staafje gemaakt, zodra dat klaar is gaan we maar eens opbouwen

Last edited:
Zoek de 10 verschillen op die foto van beide blokjes 8P

Ziet er iig zeer vet uit, ik heb precies hetzelfde laten doen @ epc als jou, alleen moet ik nog wachten op het telefoontje dat het klaar is

eindelijk je blokje dan. werd tijd!! ben beneiuwd wat er uit komt, hopelijk net zo veel of meer als steef.

wanneer ga je hem starten?

Post van je mede-beuner!

Komt goed, binnenkort een siamese tweeling, of... drieling??(oeps teveel verklapt )

En @ luuk, evenveel vermogen is nog mogelijk, maar meer...

Post van je mede-beuner!

Komt goed, binnenkort een siamese tweeling, of... drieling??(oeps teveel verklapt )

En @ luuk, evenveel vermogen is nog mogelijk, maar meer...

meer is niet zo moeilijk ff nx er op en gaan, maar dat gaat zeker goed komen,
verlgjes zijn ook vet met die reeeeeezzzzzz gaten

Update: 31 Januari 2008

ik heb de sonic maar eens inelkaar gezet. heb tijdelijk een achterveer van 24/25 cm hier komt nog een staafje vaan 21 cm voor in de plaats dus hij wordt nog lager O-)

Ook ff wat foto's met z'n broertje :W

Na de carnaval nog kopen:

- Delta Clutch
- Wingbell
- tankje
en dan aantrappen +ralf+