This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST tuned black sonic #238

Daar was je dus zo stiekem mee bezig toen ik in DBK was..
Ma komt helemaal goed, zag er allemaal heel netjes uit, die van doom ook, en die nieuwe sonic zal ook wel goedkome.. we spreke/zien ons nog..

ziet er weer zeer nice uit. binnen kort maar ff langs komen met je spul dat je afgedraait wil hebben. zetten we hem ff op dieet!!

thanx voor de reacties
Ik ga deze week een sonic kroonstuk ophalen Deze wordt getransplanteerd(oid) naar het zipvorkje en tada. klaar.

Deze week begin ik ook al met kappen schuren en 3e sonic op zn pootjes te zetten

heejheej dat oranje frame ken ik heb je van gertjan gekocht hij verkoop zijn scoot omdat zijn carter bleef leken ik durf te weden dat hij er spijt van gaat krijgen maar jij weer leker frame erbij succes ermee

Orangje frame ziet idd vers uit maar wel jammer dat je er nog in zult gaan met een flex .

Maybe ben k te lui om te lezen maar waarom eigenlijk een 3e frame?

Iig succes groetjes Fouad .

ghehe trommel voor+achter zeker

3e frame komt erbij, om de verveling tegen de gaan, aangezien de andere sonic zo goed als klaar is. En omdat ik het leuk vind om zoiets op te bouwen.

OOk hier komt hopelijk een 23+ blokje onder

alle sonic's uit limburg komen uit Venlo:W

frame ziet er vers uit, I like that colour

Haha toevallig de mijne ook .
Venlo is dus het sonic stadje uit nederland toevallig weet ik dat ronny moderator ook een heeft gehad en hij komt toevallig ook uit venlo, en de gast waar ik hem ging halen had er 3 nu nog maar 2 .

Iig ontopic verveling? de gek is gek

Groetjes Fouad .

haha ja, gelukkig ligt venlo nog redelijk dicht in de buurt

Binnenkort even naar LUUK(SSR SPIROX) toe om aardig wat grammetjes eraf te laten draaien.(en polijsten volgens luuk zn traditie )

Haha zoals ik van Luuk vernomen heeft, heeft hij zowat tegelijk met de draaibank spullen erbij gekregen waar die zich meteen mee kan amuseren

haha, ja ik zie het al, dat worden weer lange dagen.
nee , dat gaat allemaal wel lukken, komt helemaal goed

ik laat wel weten wanneer ik weer in nederland ben