Denna Soes Bolkont 28 July 2010 #201 Live Bollerbank update die niet zo live is... Gisteren aan de gang geweest met de scoot. Ding liep goed bij binnenkomst ( 23.3 pk) waar er nu nog 21.3 pk van over zijn. Vandaag verder kijken waar het probleem zit. Cil ff eraf trekken, klinkt alsof ie detoneerd boven de 100 kmh . De vermogenslijn is trouwens wel RETE strak, dus dat is mooi :+.
Live Bollerbank update die niet zo live is... Gisteren aan de gang geweest met de scoot. Ding liep goed bij binnenkomst ( 23.3 pk) waar er nu nog 21.3 pk van over zijn. Vandaag verder kijken waar het probleem zit. Cil ff eraf trekken, klinkt alsof ie detoneerd boven de 100 kmh . De vermogenslijn is trouwens wel RETE strak, dus dat is mooi :+.
Denna Soes Bolkont 30 September 2010 #202 Zo mensen, Dit is de laatste update (das ook altijd de treurigste ). De Zip staat te koop. Ik heb een verschrikkelijk vet sprintjaar achter de rug. Ik ben blij dat ik wat omlopen heb mogen halen met et ding. Ik heb nu mijn zinnen gezet op motorrijden iig, op het moment is er geen plek voor een motor, dus die plek moeten we maar maken he . Ik wil jullie allemaal bedanken voor een tof seizoen en wens jullie veel geluk in het volgende seizoen :*. gr Dennis
Zo mensen, Dit is de laatste update (das ook altijd de treurigste ). De Zip staat te koop. Ik heb een verschrikkelijk vet sprintjaar achter de rug. Ik ben blij dat ik wat omlopen heb mogen halen met et ding. Ik heb nu mijn zinnen gezet op motorrijden iig, op het moment is er geen plek voor een motor, dus die plek moeten we maar maken he . Ik wil jullie allemaal bedanken voor een tof seizoen en wens jullie veel geluk in het volgende seizoen :*. gr Dennis
Enzo Runter an Gas! 30 September 2010 #204 Het houdt een keer op Denna, maar zal je ongetwijfeld nog wel is tegenkomen op een sprint Ik hoop dat beide sprinters een goed nieuw baasje krijgen!
Het houdt een keer op Denna, maar zal je ongetwijfeld nog wel is tegenkomen op een sprint Ik hoop dat beide sprinters een goed nieuw baasje krijgen!
Denna Soes Bolkont 1 October 2010 #205 Kai R. said: jammer denna! hoop dat ik je nog ns zie next year Click to expand... Ik weet haast zeker van wel. Sprints blijven gezellig . Enzo said: Het houdt een keer op Denna, maar zal je ongetwijfeld nog wel is tegenkomen op een sprint Ik hoop dat beide sprinters een goed nieuw baasje krijgen! Click to expand... Dat hoop ik ook. We zien elkaar wel op een sprintje
Kai R. said: jammer denna! hoop dat ik je nog ns zie next year Click to expand... Ik weet haast zeker van wel. Sprints blijven gezellig . Enzo said: Het houdt een keer op Denna, maar zal je ongetwijfeld nog wel is tegenkomen op een sprint Ik hoop dat beide sprinters een goed nieuw baasje krijgen! Click to expand... Dat hoop ik ook. We zien elkaar wel op een sprintje
Wallie EPC EVO POWER 2 October 2010 #206 Jammer Denna! Paar leuke sprints tegen je gehad Hoop niet voor je dat het WEER gaat kriebelen nadat je hem verkocht heb
Jammer Denna! Paar leuke sprints tegen je gehad Hoop niet voor je dat het WEER gaat kriebelen nadat je hem verkocht heb