Rotjoch. Karel! 16 September 2009 #543 ik wil paar huubke stickers huubke is gewoon cool(denkt aan de camping)
Hecky#41 Well-Known Member 16 September 2009 #544 jah zkers huubke is de bom HUUBKE BOON BEDANKT VOOR DE BESTE BEUN PLEK OOIT
[Steef] Banken?? PM! 16 September 2009 #546 Nou bij deze de plannen voor 2010: Kwa scooter, 12inch er weer op, beide velgen laten frezen. volledig nieuwe kappenset, voorkap en achterkap carbon, nieuwe! Kwa blok. Cilindertimingen na laten kijken(evt tunen) inlaat naar voren. VEEEL testen Binnenkopjes, inlaten, uitlaten, membranen, varios,
Nou bij deze de plannen voor 2010: Kwa scooter, 12inch er weer op, beide velgen laten frezen. volledig nieuwe kappenset, voorkap en achterkap carbon, nieuwe! Kwa blok. Cilindertimingen na laten kijken(evt tunen) inlaat naar voren. VEEEL testen Binnenkopjes, inlaten, uitlaten, membranen, varios,
Rotjoch. Karel! 16 September 2009 #547 jehja....een nieuwe kap moetzeker...de voorkap heb ik(A) we hebben veel te beune komende winter kerel :*
jehja....een nieuwe kap moetzeker...de voorkap heb ik(A) we hebben veel te beune komende winter kerel :*
[Steef] Banken?? PM! 18 September 2009 #550 zand in het membraan, halve liter benzine in de uitlate, scheuren in de gradenplaat.. en nog allemaal die kleine dingetjes:X
zand in het membraan, halve liter benzine in de uitlate, scheuren in de gradenplaat.. en nog allemaal die kleine dingetjes:X
Martin Kossen 6.72 70B 18 September 2009 #551 Scheuren in de gradenplaat heb ik ook veel last van En de uitlaat vol benzine zal komen doordat je carb nu te schuin staat?
Scheuren in de gradenplaat heb ik ook veel last van En de uitlaat vol benzine zal komen doordat je carb nu te schuin staat?
Tiffie Fred Motoren 18 September 2009 #552 Martin Kossen said: Scheuren in de gradenplaat heb ik ook veel last van En de uitlaat vol benzine zal komen doordat je carb nu te schuin staat? Click to expand... gradenplaten ?
Martin Kossen said: Scheuren in de gradenplaat heb ik ook veel last van En de uitlaat vol benzine zal komen doordat je carb nu te schuin staat? Click to expand... gradenplaten ?
Martin Kossen 6.72 70B 18 September 2009 #553 Achterkant van de vario, waar de rollen tegenaanlopen, volgens mij zijn daar 1001 namen voor
[Steef] Banken?? PM! 19 September 2009 #558 Hier noemen we dat gewoon gradenplaat. Carb in de uitlaat, denk door de positie van het carter met een 10inch wiel. Ben alweer volop bezig voor volgend seizoen8P
Hier noemen we dat gewoon gradenplaat. Carb in de uitlaat, denk door de positie van het carter met een 10inch wiel. Ben alweer volop bezig voor volgend seizoen8P
Black Venom!! Well-Known Member 19 September 2009 #559 stefan je smste tog van hou 9en 10 oktober vrij he(A) maar 10 oktober ga ik naar x qlusive holland, zou het niet weekend ervoor kunnen? liefs jorn haha
stefan je smste tog van hou 9en 10 oktober vrij he(A) maar 10 oktober ga ik naar x qlusive holland, zou het niet weekend ervoor kunnen? liefs jorn haha
R&BK BOB Karsemeijer 19 September 2009 #560 Martin Kossen said: Achterkant van de vario, waar de rollen tegenaanlopen, volgens mij zijn daar 1001 namen voor Click to expand... grotere bus achter de vario leggen
Martin Kossen said: Achterkant van de vario, waar de rollen tegenaanlopen, volgens mij zijn daar 1001 namen voor Click to expand... grotere bus achter de vario leggen