EPC CARBON JOG 2010

Nogmaals gefeliciteerd mannen. Hoop dat ik het jullie volgende keer moeilijker kan maken. Waren jullie stiekem wel blij dat ik problemen had?;)
 
Steef jij bent goed bezig :p
Denk kom ook ff kijken weer een keer op het forum :p
Zie meteen dat je eerste staat met de Jog :p

He jeroen,

Haha ja grappig he ofniet..
Bollerbank tuning gaat goed :D

Nee grote vriend, ik ga de dag erna op vakantie. :*

Dan hou je samen met ons een voorproefje ? :W





De schade:
Iedereen hoorde het lekker detoneren wel in de finales...
Nou hij is dus echt goed gedetoneerd.
Cilinder weer gehoond, nieuwe zuiger en max binnenkopje erop. en gaan we komende week eens kijken of het nog harder wilt lopen.

Ben benieuwd.
 
Zóó was me het weekend wel.
Zaterdagavond goed gefeest.


Bij EPC een nieuwe cilinder gemonteerd met goede timingen. Daarna op de bank gegooid, en hij gaf een mooie 22.5 met 35.8graden in het bollerbankhok :W

Nog op de sprint op de bank gegooid, gaf die 23.2.stond zelf wel te kijken van het verschil.

Smorgens een paar keer 6.91 en 6.92 gereden, alleen die tijden waren ineens weg.?

Toen heeft jorn op de hobbel mijn uitlaat platgedeukt :p
Toen was die niet meer vooruit te branden, toen even de prototype Roost erop gedaan, daar liep die aardig mee zonder af te stellen. steeds 7.0

toen van rober wagenaar een C21 kunnen lenen, en kleiner sproeiertje erin, en toen draaide die te weinig toeren:S maar toch een 6.95 gereden wat goed was voor de kwalificatie

toen de kwartfinale reed iedereen zowat 6.91.dus ik zag het al slecht in.
Reed jorn ineens een 6.89!:7

Uiteindelijk 1e geworden alsnog... :W:W

Bollerbank :W
 
Jullie zijn ook weer goed bezig... Maar wel donders geluk dat je eerst bent geworden:p

Want dr werden heel wat dikke tijden gereden!
 
Wie had verwacht dat Jorn en Steef weer 1e zouden worden gisteren:p. Opzich reed de jog nieteens zo heel hard. De ontzettend snelle tijden vliegen de hele tijden rond hun oren en in de finales toch gewoon netjes rijden en 1e worden :W.

Zeer goed bezig :winner:
 
Netjes Steef! Gefeliciteerd! Je hebt zo te lezen al heel wat cilinders versleten dit seizoen ofniet?:p Volgende keer gaat Sander H het jullie weer moeilijk maken met een zip die 10 kilo lichter is en nog wat meer vermogen hopelijk.
 
Ja idd, 4cilinders en 9 zuigers :+ hopen dat die nu heel blijft :p

Heb er wel vertrouwen in dat die de 6.7X gaat rijden. alleen met deze carb was die onderin zo fel dat er niet met 10inch te rijden was, en hele tijd met 12inch gereden is.
 
Ik moet eerst maar eens een deukloze c21 regelen. en zorgen dat die wat harder loopt, want dit sloeg echt nergens op.
 
Back
Top