EPC CARBON JOG 2010

9 uur zaterdagavond, weer eens vastgelopen. spoedoperatie gedaan.
Toen liep die weer. alles safe gezet. gaf 22pk ofzo.

Toen kwamen we erachter dat de achterkap neit op het nieuwe frame paste.. dus dan bouwen we hem maar duitse stijl op, voor de mensen die op de sprint waren weten wat ik bedoel.

Jog liep toch goed hard, zonder reactie tijd vaker 6.7 gereden. alleen jan zn reactietijden hielpen hem er niet mee, was ook de eerste keer dat hij erop reed.
Toch een 6.87 gereden en een 6.9? uiteindelijk in de kwartfinale een 0.3reactie anders was hij door geweest. helaas.

Volgende sprint is jorn de kikker weer terug en komt het wel goud!

NL/DE was de bomb:W schade deutschland alles ist voorbei!

Is die remkabel gelijk om je scooter te liften ofwa:D

ziet er vet uit man, je knalt lekker door dit seizoen, is je achterkap doorgezakt?

erg netjes gereden jan, steef ik zie dat je weer flink hebt gesleuteld aan de jog!
lemelerveld ben ik er weer helemaal bij. erg jammer dat ik deze sprint heb gemist maar was niet anders. heb er al zin in:)

ZO kleine update lemelerveld.

Jog had ik niet veel aan gedaan, erg weinig tijd gehad.
Had nu 21pk of iets in die richting.

1e run een 6.98 waarbij jorn ineens door de kap zakte :eek:
Daarna steeds 7.0 en 7.1. toen was het niet leuk meer, dus ben ik aan het tjoenen geslagen,toe was het 6.92. nog niet hard genoeg. toen de geheime bollerbank combo gebruikt en toen kwam er een 6.87 uit, een 6.85 een 6.83 en zelfs een 6.81. we waren op de goede weg.
Toen de kwartfinale run een 6.80 gereden! ik dacht makkelijk de halve finale, uiteindelijk nog op het nippertje als 4e geplaats omdat er absurd gereden werd ineens.
Toen moest jorn wel een 0.00 reactie rijden om enigzins nog kans te maken op de finales. en dat werd dus 2x vals helaas.

Voor volgende sprint genoeg te doen, wat gewicht eraf en vermogen erbij!
De 6.7 komt steeds korterbij

Back