EPC 70B Carbon Jog

Update Lisse

Zaterdag morgen na me 1,5 uur verslapen te hebben snel snel met mikey de auto in gevlogen en naar Lisse vertrokken. Daar eenmaal aangekomen even genoten van een broodje bbqsaus en sessie ochtend gymnastiek in de vorm van daggeren met Els:D Toen gaan rijden.

Eerste "run".. He hok aangeschopt, niks aan het handje. Wil op gaan warmen, nokje van gaskabel los gelaten.. Fuck yeah-:-

Ff snel naar rennerskwartier gelopen, gefixt en weer achteraan gesloten:+ Toen enkele runs gemaakt. Geen flauw idee gehad wat ik tot dan toe had gereden op een 7,41 na. Niet echt denderend maar wss ook met de nodige reactietijd:p

Toen zwaardere balletje voor hyabusa optrek er in. Volgende run, Vals:+ Voelde wel al wat beter aan dus weer in de rij gaan staan en nog een run gemaakt..

Dit keer reed ik tegen Rick. Dit keer was ik goed weg met 0,03 reactie. Die van Rick was iets slechter, 0,1 nogiets:p Ik zat maar te wachten en te kijken wanneer Rick voorbij zou komen maar dat gebeurde niet. We kwamen zowat gelijk over de lijn, was echt een vette run:W Toen was het de vraag: Ging Rick niet te hard of ik wel? Niels kwam me verlosse met het nieuws dat ik een 7,20 had gereden. Ik balen want wilde toch echt eens een 7,1 rijden:D Toch een nieuwe pr en op dat moment 4de dagtijd.

Weer aangesloten in de lijn voor de volgende poging. Toen werd ik er op geattendeerd dat de carb overliep. In het rennerskwartier ff snel gefixt en jog liep weer lekker. Nog snel een run voor de omloop gemaakt om te checke hoe het liep. Voelde goed aan dus rustig klaar gemaakt voor omloop die 15 min later zou beginnen.

Kwart finale
Was goed weg met een reactie van 0,04 alleen de jog liep niet hard. Resultaat: 7,3 nog iets. Carb liep weer over als en waus:X Door de 2x vals van Rick en Marc toch nog 6e geworden:+:*

Ondanks de nodige tegenvallers en niet het gehoopte resultaat de laatste 2 sprints weer een volle bak motivatie gekregen voor het volgende seizoen dus volgend jaar weer door:D

Als er iets intressants te melden valt maak ik wel weer een page aan-:-

Bedankje voor afgelopen seizoen gaan naar:
Kamp Limburg
EPC
Bollerbank
Ouders voor lenen van duikboot
En de rest van de lui voor de altijd gezellige wedstrijddagen!

Saluuu en tot volgend Seizoen:*:*

PS Als iemand nog foto's of filmpje heeft, gooi ze hier maar neer;)
 
Echt he, dat hok loopt pas goed als de cilinder bijna op zn smeltpunt zit.

Maarja snaar zit er al 3seizoenen in, is nog nooit iets aan schoongemaakt en geeft met gemak vermogen. Idioot is het eigenlijk
 
Als dat hok weer 24+ geeft afblijven, je stookt nog steeds te weinig :+.

Jij moet met 70 graden weg rijden :W

[IR]http://i52.tinypic.com/10sc6fk.jpg[/IR]

U zei?:+ Heb gvd op Lisse alleen al een splik splinternieuwe pmt voor de helft weg geburnt man:D

En gewoon zo vaak mogelijk rijden, en niet na de pauze pas beginnen :p

Dat is gewoon onzin:p De laatste paar sprints ben ik gewoon vanaf smorgens de hele dag door blijven rijden. Alleen Kloosterzande niet maar dat was een ander verhaal:D

Echt he, dat hok loopt pas goed als de cilinder bijna op zn smeltpunt zit.

Maarja snaar zit er al 3seizoenen in, is nog nooit iets aan schoongemaakt en geeft met gemak vermogen. Idioot is het eigenlijk

Snaar waar laatste keer dat ik hem meten (voor sittard dacht ik) nog 17,88P

Kan je nagaan wat zo'n ding kan geven als je er wel aandacht aan besteed ;)

Idd! Daarom wil ik er de komende tijd ook veel aandacht aan gaan besteden en veel testen:) Zonde om alleen wat af te zeiken en er verder niks meer mee te doen.
 
Naja, Dacht toen ik eerst keer met het blok reed ook dat het niet echt uit zou maken of er flink mee geburnt word of niet. Maar iedere keer bleek weer als ik lomp lang stond te burnen het ding ineens harder liep. Voorbeeld: Sittard, De hele dag zaten de tijden rond de 7,23 zonder reactie. In de halve finale lomp lang lopen burnen en een tijd van 7,23 met 0,09 reactie:+ En voor een verschil van 0,05 a 0,1 sec burn ik wel ff wat langer hoor:D
 
Back
Top