S Sibo For those 7 seconds 20 April 2005 #201 ik vindt hem mooi mooier dan dat goude wat weegt dat ding nu?
Ronnie Well-Known Member 20 April 2005 #202 Vind ik persoonlijk mooier dan het goude:W Maar het goud had ook wat... Alleen die goude vork en kleine details zou ik ook een mooie andere kleur maken.
Vind ik persoonlijk mooier dan het goude:W Maar het goud had ook wat... Alleen die goude vork en kleine details zou ik ook een mooie andere kleur maken.
ZipSP Tuning #33 20 April 2005 #203 mooi. jammer dat je vorige kleur niet mooi gespoten was en vervoerschade opzat maar dit is ook wel leuk dat witte ik zie je zondag wel hoop ik pb me maar er over. groeten
mooi. jammer dat je vorige kleur niet mooi gespoten was en vervoerschade opzat maar dit is ook wel leuk dat witte ik zie je zondag wel hoop ik pb me maar er over. groeten
ZipSP Tuning #33 20 April 2005 #205 dat ding wat erop zijn uitlaat zit is een uitlaat temp sensor. groeten
H Henk_de_mol Old skool member 20 April 2005 #206 Klopt temp. sensor.. Iemand met space? Ding weegt trouwens 53 kilo nu..
Robinho.! Oude garde 20 April 2005 #207 ik vindum vet maar die die goudkleur met stickers had togh meer een racy uiterlijk verder tofffff..(H)
ik vindum vet maar die die goudkleur met stickers had togh meer een racy uiterlijk verder tofffff..(H)
Thijs. EPC / RST # 69 20 April 2005 #209 Ik heb space, en vind het witte mooier dan het goude, alleen zouden een paar stickers het nog mooier maken denk ik
Ik heb space, en vind het witte mooier dan het goude, alleen zouden een paar stickers het nog mooier maken denk ik
Erwin. Well-Known Member 20 April 2005 #210 Zullen vast en zeker wel weer latijnse teksten op komen , ziet er best tof uit zo dat wit
H Henk_de_mol Old skool member 20 April 2005 #211 Mwah, misschien dat er nog wat stickers opkomen... Heb je verder ook een mail adres waar ik de filmpjes naartoe kan sturen? Of MSN of zo?
Mwah, misschien dat er nog wat stickers opkomen... Heb je verder ook een mail adres waar ik de filmpjes naartoe kan sturen? Of MSN of zo?
H Henk_de_mol Old skool member 20 April 2005 #212 Ap. said: 53 kilo? Wat is het volgende, uitlaat eraf? Click to expand... Uitlaat weegt al bijna niks
H Henk_de_mol Old skool member 20 April 2005 #213 Filmpjes ben ik nu aan het overladen aan BlackNightmare :* en dan zien jullie ze wel verschijnen.. Jammer dat ik niemand had om te filmen dus camera ligt gewoon stil..
Filmpjes ben ik nu aan het overladen aan BlackNightmare :* en dan zien jullie ze wel verschijnen.. Jammer dat ik niemand had om te filmen dus camera ligt gewoon stil..
EWD racer Broem Broem. 20 April 2005 #215 hij is toch mooier in hey wit dan in het goud... goede keuze om hem zo tespuiten mazzzzl
Ald Doe slim! 20 April 2005 #216 Wit is oppervet , zo helemaal goud vond ik net wat te maar dit zo doet wel.
H Henk_de_mol Old skool member 20 April 2005 #217 Hier een filmpje van AIM in werking Uber nutteloos magoed http://rapidshare.de/files/1356435/aim2.MOV.html
Hier een filmpje van AIM in werking Uber nutteloos magoed http://rapidshare.de/files/1356435/aim2.MOV.html
S Sibo For those 7 seconds 20 April 2005 #218 ja zker nuteloos helft van het filmpie film je achter kant golf 2 maar wel vet tellertje
Mr. Maniac OWJAJOH?!?! 20 April 2005 #219 Oranje/Wit, Goud, Wit...........Paars, Roze.....maakt niet uit wat voor jasje mr. zip aan heeft, blijft gewoon een vet dingetje. :W
Oranje/Wit, Goud, Wit...........Paars, Roze.....maakt niet uit wat voor jasje mr. zip aan heeft, blijft gewoon een vet dingetje. :W
H Henk_de_mol Old skool member 20 April 2005 #220 :* /me loopt naar de garage en pakt een bus roze verf..