Emmen 8+9 Mei

wie heeft er een extra setje velgen + regenband(sava/heidenau) voor een paar tientjes te lease, leen, huur, op de wedstrijd dag.... Just in case het gaat regenen. Ik ga het zelf niet redden om velgen te scoren voor zondag. PM...
 
Ik heb nog een set nieuwe k58's van heidenau liggen maar die verkoop ik alleen maar. Denk namelijk dat die dingen na 1 race op zijn als het strax half droog/half nat is. Heb als het goed is nog wel een gebruikt en goed setje sava mc's soft liggen voor een paar tientjes. Als je nix anders kan regelen bel me dan ff over 2 uurtjes. Dan ben ik in de schuur namelijk.
 
Last edited:
Zo dan, ik ben net thuis van een paar dagen vrienden opzoeken in Duitsland. Ik ben helemaal kapot en gaar maar ik heb er wel zin in morgen :p
 
@ tim. Die teller ziet er ook goed uit btw, werkt hij ook helemaal storingsvrij etc?

Ziet er idd net uit en werkt storingsvrij. Je moet alleen zorgen dat de witte aardedraad van de toeren ook echt goede aarde heft en de ander goed vaak om de bougiekabel.

De R/T heeft zich vandaag op het circuit imo bewezen kwa snelheid en de bocht uit doe ik totaal niet onder voor de Speed/Evo mannen nu alleen nog wat harder sturen.

@ EW: jij ging idd erg goed vandaag, hulde!
 
Ziet er idd net uit en werkt storingsvrij. Je moet alleen zorgen dat de witte aardedraad van de toeren ook echt goede aarde heft en de ander goed vaak om de bougiekabel.

De R/T heeft zich vandaag op het circuit imo bewezen kwa snelheid en de bocht uit doe ik totaal niet onder voor de Speed/Evo mannen nu alleen nog wat harder sturen.

@ EW: jij ging idd erg goed vandaag, hulde!

Hoorde van EW idd al dat je machine lekker liep! En ik vind de RTcilinder ook zeker heerlijk voor op circuit, op de testbank blijft hij bij mij wat achter op een speed cilinder waardor hij mij voor de sprints minder interessant lijkt, maar bocht uit is het ding echt een beest. Daarnaast heb ik vorig seizoen ook al menig speed blok gevlamd op het rechte stuk met mijn dikke aars hehe! Het is gewoon een zeer mooie cilinderkit, echt speciaal ontworpen voor op het circuit en dat is te zien aan de lekkere brede vermogenscurve. Goed bezig iig! Ik hoop dat we dit jaar nog een RT battle zullen krijgen, ik denk er op Berghem2 wel bij te zijn :)
 
mijn dag was wel aadig brommer kreeg ik gewoon neit voor elkaar liep niet hard op top dus wordt stage 6 blok bouwen en gewoon cheap ass rondblazen in de stage 6 cup:p
 
Was weer lekker dagje! Weer was wat minder maarja. Iedereen bedankt voor zijn inzet. Jos, Erik, Peter, Sarik en alle anderen die in de prijzen vielen gefeliciteerd. Vond vooral de inhaalslag in de finale van Sarik wel heel erg gruwelijk om te zien. Was weer top ;)
 
Was weer lekker dagje! Weer was wat minder maarja. Iedereen bedankt voor zijn inzet. Jos, Erik, Peter, Sarik en alle anderen die in de prijzen vielen gefeliciteerd. Vond vooral de inhaalslag in de finale van Sarik wel heel erg gruwelijk om te zien. Was weer top ;)

ja de inhaalactie was echt super sarik was precies een bezetene op zijn polini scooter :D
 
mijn dag was wel aadig brommer kreeg ik gewoon neit voor elkaar liep niet hard op top dus wordt stage 6 blok bouwen en gewoon cheap ass rondblazen in de stage 6 cup:p


Haha je weet ook niet wat je wilt heh, ik zei nog zo tegen je...nieuwe spullen geven alleen maar problemen, je had gewoon je oude blok moeten houden +ralf+

Maar wordt het dan basic of pro? Ik heb ook weer zin om te vlammen zeg gvd! :p
 
@ Mitchell: Kom op dan oude boef. Lekker in de Pro blaaschen met ons OF je pakt je een R/T blok in de Open70 -:-
 
zo dat was een lekker dagje gister! alles was goed geregeld bedankt daarvoor :)
rijden ging ook wel lekker alleen jammer van me crash.

Patrick sterkte met je hand!
 
Last edited:
Back
Top