Emmen 8+9 Mei

Er is sowieso al meer rijtijd als voorgaande jaren.

Daarnaast vermoed ik dat het merendeel van de racers geen gebruik maakt van de training om hun machine te sparen. Als ik de rijtijd verdeel dan gaan mensen gewoon meer rijden omdat het kan. Het bedrag is dus ook een stukje ontmoediging.

Mijn vermoeden is dat nieuwe rijders voornamelijk dat uur gebruiken om ervaring op te doen. Daarnaast komen er hopelijk mensen die gewoon een keer willen proberen.

Ik vind jouw voorstel overigens ook niet slecht Gé, maar zou je dit aan mij op de mail willen zetten? Dan kan ik het makkelijker verwerken. Email: Tim (at) stichtingsbo.nl. Alvast bedankt voor je input!
 
Tim: You have got mail on your hotmail.

Heb een schema gemaakt zoals ik denk dat het voor iedereen prettig is.

Voor zaterdag 8 Mei zijn de kosten volgens Karting Emmen 35 euro.
 
Last edited:
ben benieuwd naar die bruggen..
kijken of ik het zoek om daar steeds naar boven te klimmen :+
het is wel makkelijk overzicht houden lijkt me!
 
Tim: You have got mail on your hotmail.

Heb een schema gemaakt zoals ik denk dat het voor iedereen prettig is.

Voor zaterdag 8 Mei zijn de kosten volgens Karting Emmen 35 euro.

Lastig hè emailadressen lezen ;)
Maar ik heb je teruggemaild en je tijdschema zag er goed uit. Neem ik absoluut mee.

Maar zoals ik ook aangeef in de mail aan jou ik wil de vrije training eigenlijk hebben als mogelijkheid voor nieuwe rijders om een keer rustig te kijken of ze racen wel leuk vinden. Er is imo in NL nu erg weinig mogelijkheid om buiten beding wat te rijden op veel banen.
 
Misschien even een toelichting verder ivm de extra rijtijd/training;

Afgelopen jaren hebben we veel aanvragen gehad van (potentiële) nieuwe rijders hoe het racen en rijden allemaal werkt en hoe je kan weten of het iets voor je is...

Door heb aangepaste schema (met al meer rijtijd) is er ruimte gekomen voor een uur inpassing met deze mogelijkheid. Een pitbike in de stalling? Een leuke scooter in de stalling? Met een veiligheidskeuring, verzekering en geschikte kleding krijg je een uur kans om te kijken of het racen wat is... Zo krijg je de mogelijkheden voor een nieuwe instroming van rijders in de SBO races. Dat is toch juist super?

Ik geloof dat ieder van jullie wel de twijfeling heeft gekend met: 'is het wel wat voor mij', 'kan/durf ik het wel', 'wat is het eigenlijk allemaal' etc etc. Nu maken we hier echt een mogelijkheid voor...

Ook de SBO rijders zelf mogen deze tijd benutten om extra te trainen voor de (kleine) meerprijs, maar het doel is hierboven denk ik nu voldoende toegelicht?

Voor reacties, mail graag mij @ info-email of Tim of wandel even langs op een wedstrijd.

Het is dus duidelijk niet zo dat we hebben geschoven met het tijdschema met als doel om extra geld te kunnen krijgen met een 'ingevoegde' training, maar eerder de motivatie en begeleiding van nieuwe rijders.
 
Misschien even een toelichting verder ivm de extra rijtijd/training;

Afgelopen jaren hebben we veel aanvragen gehad van (potentiële) nieuwe rijders hoe het racen en rijden allemaal werkt en hoe je kan weten of het iets voor je is...

Door heb aangepaste schema (met al meer rijtijd) is er ruimte gekomen voor een uur inpassing met deze mogelijkheid. Een pitbike in de stalling? Een leuke scooter in de stalling? Met een veiligheidskeuring, verzekering en geschikte kleding krijg je een uur kans om te kijken of het racen wat is... Zo krijg je de mogelijkheden voor een nieuwe instroming van rijders in de SBO races. Dat is toch juist super?

Ik geloof dat ieder van jullie wel de twijfeling heeft gekend met: 'is het wel wat voor mij', 'kan/durf ik het wel', 'wat is het eigenlijk allemaal' etc etc. Nu maken we hier echt een mogelijkheid voor...

Ook de SBO rijders zelf mogen deze tijd benutten om extra te trainen voor de (kleine) meerprijs, maar het doel is hierboven denk ik nu voldoende toegelicht?

Voor reacties, mail graag mij @ info-email of Tim of wandel even langs op een wedstrijd.

Het is dus duidelijk niet zo dat we hebben geschoven met het tijdschema met als doel om extra geld te kunnen krijgen met een 'ingevoegde' training, maar eerder de motivatie en begeleiding van nieuwe rijders.

Het had dan idd beter zo gecommuniceerd kunnen worden als dat jij dat nu doet hehe! Ik ben toch blij dat wij Zoetermeerders & Alphenaren niet voor niets een aantal voorstellen hebben gedaan naar de SBO van de winter, zie er tot nu toe een hoop van terug waaronder deze extra training om nieuwe rijders van buitenaf te werfen!
 
Super verwoord Inne. Zo heb ik het in ieder geval bedoeld excuses als het fout over gekomen is.

En alle input die er komt en nog is word heel serieus behandeld. Ik doe zoveel moeite om het voor jullie beter te maken en ben blij dat men nu nog steeds serieus meedenkt en met goede concrete voorstellen komt. Ik denk dat we steeds beter als stichting benaderen wat rijders als prettig en leuk ervaren en daar gaat het ons om!
 
Nee, jij staat er 2x in dan (inschrijving + of vorig jaar + of aanmelding via site). Je kan zelf met één email afmelden ook...
 
Wij zijn ook aanwezig met ons team, puur voor het betere gluurwerk :p En misschien kijken of het wat is voor volgend jaar :D
 
nou mijn week begon kut nieuwe zuiger erin enzo .na half run zuiger weg. oorzaak rotor kapot nieuwe zuiger en nieuwe ontsteking erop nou nu moet die boeken denk je nou niet krukas kapot blok uit elkaar morgen alles in elkaar en dan zaterdag naar emmen dus even duimen of alles heel blijft maar komt wel goed:d
 
Back
Top