Emmen 26/9

Kan dan wel een geslaagde dag wezen maar wel een dure in mijn ogen.
Want met 30 man kan je nooit een wedstrijd financieren.
Hopelijk is het in Spa en 2011 wat drukker.
 
Tsja dat blijft een probleem als mensen niet komen.
Het is natuurlijk ook niet fair om een wedstrijd maar af te lassen omdat er niet genoeg mensen zijn. Wat hier natuurlijk wel weer uit volgt is dat de rijders die niet komen het eventuele voortbestaan van de sport en stichting in gevaar brengen.

Niet dat dat nu aan de orde is, maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.

Maar goed daar is een bestuur voor om dit soort dingen op te lossen, dus maak je maar niet te druk Erik :)
 
op emmen krijg je nooit een groot deelnemersveld.

ik vind het zelf erg ver.

maar ik kom toch om dat de baan opzich ok is.

misschien eens nadenken voor dat je deze baan toch weer inplant?
 
Nou ik heb een hoop potentieel nieuwe banen als tip gekregen van een aantal rijders. Dus ga voor volgend jaar zeker kijken of er misschien wat nieuwe banen bij kunnen.

Zelf vind ik Emmen erg vet als het droog is dan wel. Dus misschien ook volgend jaar kijken dat het wat gunstiger gepland is op Emmen kwa weer :)

BTW: als iemand tips heeft kwa banen, waar we misschien kunnen rijden, let me know.
 
op emmen krijg je nooit een groot deelnemersveld.

ik vind het zelf erg ver.

maar ik kom toch om dat de baan opzich ok is.

misschien eens nadenken voor dat je deze baan toch weer inplant?

Ja en Spa is voor mij een wereldreis.
De afstand is voor de één nou éénmaal groter dan voor de ander.
Door het iets vroeger te plannen maak je de kans op mooi weer groter, waardoor je waarschijnlijk meer rijders trekt.

Maar om nou te zeggen dat je op Emmen nooit een groot deelnemersveld krijgt gaat mij echt wat te ver.
 
Ja en Spa is voor mij een wereldreis.
De afstand is voor de één nou éénmaal groter dan voor de ander.
Door het iets vroeger te plannen maak je de kans op mooi weer groter, waardoor je waarschijnlijk meer rijders trekt.

Maar om nou te zeggen dat je op Emmen nooit een groot deelnemersveld krijgt gaat mij echt wat te ver.

denkt terug aan dat inne wel is foto's gemaakt heeft op de startstreep in waaier vorm met de complete club :D
 
Back
Top