training emmen.

Rick EW Arthur en ik hebben vandaag heerlijk getraind op een droge baan :)

we waren de enige dus wel lekker!
trainen kost idd 30euro
 
Mijn teammaatje en ik komen morgen ook alvast om te trainen alleen hopen dat het weer een beetje mee wilt werken,gaat er verder nog iemand aankomende zaterdag wedstrijd rijden?

Melf ga jij nog rijden morgen of lopen ze nog niet?

groeten,team de Lijster
 
vrijdag helaas nie trainen voor mij in verband met crematie van me opa... zaterdag ben ik natuurlijk wel bij voor de race ;);)
melf....!!!
wel ff mooie plaatjes schieten he ;)
laterrrr
 
was wel frisjes zeker ? :p

Nope, het was eigenlijk heerlijk. Prima omstandigheden om te trainen. We hebben veel meters kunnen maken en alleen maar een droge baan gehad. Niks mis mee dus! Ik moet alleen eens wat aan de topsnelheid van de brommert doen. Trage bak :p
 
Trage bak??
wat heb je met je brommert gedaan dan??
ding liep naar mijn weten toch altijd netjes door..?

wat haalde je op t rechte eind?
 
Zo hier is het nu mooi weer in Zeeland wij gaan over 15 minuutjes richting Emmen en zullen daar rond tussendemiddag zijn. Voor de mensen die vandaag of morgen ook komen trainen / racen tot Emmen.:) ik heb een wit rode scooter met nr 3. althans nu nog dat licht er aan of ik niet ga liggen(A)


Mvg Jeroen van Liere
 
ja tot straks ;)

ben er rond 12 uur , is wel een eindje tuffen vanuit zeeland voor jullie :p

hier begint de zon ook steeds meer te schijnen :)

@ EW , dat de baan droog was had ik wel verwacht , dat is wel weer het voordeel van pottendijk en de wind daar :p

nja , straks eens kijken wie er allemaal zijn :)

@ Dennis en Team de Lijster , mijn scooter staat klaar op de accu's na , die van Monique moet ik nog een radje voor bouwen , cilinder komt vandaag ,uitlaatje ben ik aan het maken en de rest van de zooi ook :)

ik zou zelf wel kunnen rijden als ik een accu heb , maar geen zin aan nu en kan beter het geld gebruiken voor de scooters zodat die klaar staan.

mischien mag ik wel even op de expi van Cristiaan :p
 
Trage bak??
wat heb je met je brommert gedaan dan??
ding liep naar mijn weten toch altijd netjes door..?

wat haalde je op t rechte eind?

En hij liep nu al beter dan @ lely, dat weet ik wel. Geen idee wat ik haalde. Ik weet wel dat ik, wanneer ik plat lag, op t rechte stuk ingehaald werd door de karsemeijers die vrolijk rechtop zaten :D
Verder loopt ie prima hoor, ik moet het gewoon bijsturen.
 
jammer dat het gistermiddag rond 1 uur ging regenen :(

mja , wel vermaakt :p

foto's voor degene die hebben gereden zet ik na het weekend er wel op , eerst vandaag de wedstrijden bijwonen , ga zo op pad...
 
o.k. , voor de regen...

Mitchell..

DSC_0032.jpg

DSC_0036.jpg


Patco , ik zou btw eens wat minder stunten en meer trainen :*

DSC_0045.jpg

DSC_0080-2.jpg


verder waren deze heren nog aan het trainen , wel grappig zo'n klein mannetje :p

DSC_0099.jpg

DSC_0040.jpg


waarna het dit deed helaas...

DSC_0102.jpg


daarna toch een paar die de natte baan trotseerden (wat iig 1 keer niet goed ging :p)

DSC_0106-2.jpg


ondertussen hebben wij de tent maar eens in de benen gezet (die blijkbaar nog ergens anders is gebruikt :p), daarna nog even naar Tiben Motorsport gereden , weer terug en toen was het droog om weer nieuwe pics te schieten :)

DSC_0115-2.jpg


DSC_0119-1.jpg

DSC_0124-2.jpg

DSC_0179-1.jpg

DSC_0345.jpg

DSC_0341.jpg

DSC_0294-1.jpg

DSC_0224-1.jpg


verder waren er nog een paar , wel mooie fotootjes van gemaakt :)

zal in de loop van de week nog even wat meer foto's posten.

DSC_0376.jpg

DSC_0233.jpg

DSC_0193-1.jpg

DSC_0183-2.jpg

DSC_0177.jpg

DSC_0320.jpg

DSC_0262-1.jpg
 
Last edited:
Back
Top