Emmen 8+9 Mei

Sow ik ben er klaar voor.
Auto staat btw vol reserve onderdelen. Ook voor de R/T dus als er iets kapot loopt dan hoor ik jullie wel ;)
 
ja een compleet motorblok :p dan kan ik ff meeknallen want blok ligt uit elkaar maar ben op cilinder aan het wachten van powerseal

Nou nou.

Hier ook nog een compleet 7T blok bij. plus extra losse cilinder. Niet dat ik daar mee mag rijden in de stage 6 pro. Je kan het maar bij je hebben 8P
Losse R/T en hoop prul.
 
Nou nou.

Hier ook nog een compleet 7T blok bij. plus extra losse cilinder. Niet dat ik daar mee mag rijden in de stage 6 pro. Je kan het maar bij je hebben 8P
Losse R/T en hoop prul.

moet ik het blokje eens testen in de open 70 eric? dan neem ik mijn scooter wel ff mee :p
 
Haha. Blok is Tekoop niet TE LEEN :+

Maar begreep dat jij genoeg sloopt de laatste tijd. How come?

hehe . naaldlager was uitgelopen op spa . nog een ganse dag kunnen trainen maar et voor de race was er niemand meer thuis dus weer pech . maar komt wel trg in orde . blokje ligt nu uit elkaar en allles trg vers erin . kom zaterdag en zondag wel af voor te komen kijke . wss nog een paar sbo races meepakken dit jaar sfeertje is er toch super ;)
 
Op de openvlakte van pottendijk weet je het maar nooit.

Over het algemeen wat mij bij is gebleven is dat het daar altijd lekker goed hard waait
 
als je rijd heb je er niet zoveel last van :+
als je langs de baan staat met een vlag in je hand des te meer..
 
dan doe je het nog iets meer voor je eigen plezier :+
en kun je een plasje doen / koffie drinken / poepen wanneer je wilt
 
Back
Top