Emmen 8+9 Mei

Mee eens! Vond het schema ook lekker. Wel wat lang pauze door dat uur rijden maar opzich beviel dit goed. De rijtijd van de trainingen/manches zijn mooi zo!

hadden we het op de dag zelf ook al even over gehad.
Heb er met meerdere rijders over gesproken en eigenlijk allemaal waren ze positief over het tijdschema.
Mij leek het soms wat snel achter elkaar door met steeds maar een kwartier/ half uur er tussen.. maar dit bleek geen probleem te zijn..

Als wedstrijdleider is het schema ook wel te doen, het is alleen goed de klok in de gaten houden omdat het wel snel door wisselt. maar dat went wel :)

Moet zeggen dat het opstellen bij de start echt super gaat!
Ik heb gewoon niemand verkeerd zien staan en iedereen wist precies waar hij of zij moest staan. Dit werkt erg makkelijk waardoor we IMO vrij snel van start konden na de opwarm ronde.
 
Schema was prima.

Dat uur vrij rijden tja daar zal ieder het zijne van denken. Voor mij kwam het dit keer goed uit omdat de scooter in de kwalificatie kapot was gegaan. Hierdoor kon ik het uur vrij rijden de scooter weer repareren en testen op de baan.

Wat ik trouwens wel even wil aankaarten. 10min voor aanvang race in het parc ferme. Dat word de rijders op het hart gedrukt door de organisatie in de briefing. Toch als blijkt dat er maar 3 scooters optijd zijn en de rest dus TELAAT. mochten ze gewoon starten op de grid.

Hoop dat in Lelystad toch strenger nageleeft word de regel. Je hebt gewoon voordeel als je later komt. zo simpel is het.
 
Terecht punt Eric.

Bij de volgende race is het idee een klok centraal op te hangen en die tijd houden we aan! Iedere racer kan dan voor zichzelf de tijd op zijn/haar horloge/telefoon/wha-eva goed zetten en is er dus ook geen excuus meer om te laat te zijn.
 
Terecht punt Eric.

Bij de volgende race is het idee een klok centraal op te hangen en die tijd houden we aan! Iedere racer kan dan voor zichzelf de tijd op zijn/haar horloge/telefoon/wha-eva goed zetten en is er dus ook geen excuus meer om te laat te zijn.


En Smorgens bij de inschrijving tijd schema`s uitdelen net zoals in Berghem.
 
Dat is gebeurt na de eerste training.
De printer deed het niet vandaar dat we ze niet direct hadden, volgende keer zijn ze wel weer aanwezig :)
 
Ik vond overigens wel dat 10 minuten vrij lang was. Volgens mij stond iedereen al lang en breed opgesteld en toen moesten we nog 5 minuten wachten :p

Dan is het gemis van pitspoezen wel aanwezig (A)
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hpHvvTiuGkA"]YouTube- Mitchell Wintersberger en Jan Huisman in gevecht om P3[/ame]


Let niet op de over enthousiaste cameraman:p die overigens het stuur van mij overneemt voor de komende twee maanden..
 
Jep, het was de derde schuiver van de dag maar niet eens de hardste, lag het aan mij of was het gewoon glad?? Hoe het kan weet ik niet maar heb de hand op drie plaatsen gebroken inderdaad. Volgens de traumatoloog Floris-jan:p was het allemaal netjes op ze plek blijven zitten dus over 6 weekjes ben ik weer back in action.. Xrays volgen;)
 
Back
Top