Joël said:Dat reageert veel sneller, je ziet direct of je afstelling veilig is of niet...
Vreemd genoeg hoor ik nog steeds bij het zeldzame groepje die zo'n sensor toepast op LC.
Joël said:Dat reageert veel sneller, je ziet direct of je afstelling veilig is of niet...
Vreemd genoeg hoor ik nog steeds bij het zeldzame groepje die zo'n sensor toepast op LC.
Big B NRG said:Ah oke, maar neem aan als je gaat blazen (niet sprinten) dat je hem dan wel aanzet?
Luuk said:Deze sensor heb ik ook momenteel ook op schap liggen. In welke range zit de veilige bedrijftempratuur bij meten onder de bougie?
Joël said:Dat reageert veel sneller, je ziet direct of je afstelling veilig is of niet...
Vreemd genoeg hoor ik nog steeds bij het zeldzame groepje die zo'n sensor toepast op LC.
Joël said:Tussen de 110 en 120 is veilig. Ga je over de 130 dan wordt het riskant...
Sander said:Bij Ac-motoren liggen deze waarden anders.. (denk.. meld het maar even)
komt vooral omdat de cilinder minder gekoeld wordt, hierdoor wordt de zuigerspeling niet (zoveel) minder bij een hogere temp.Sander said:Bij Ac-motoren liggen deze waarden anders.. (denk.. meld het maar even)
Count me in.Joël said:Dat reageert veel sneller, je ziet direct of je afstelling veilig is of niet...
Vreemd genoeg hoor ik nog steeds bij het zeldzame groepje die zo'n sensor toepast op LC.
EGT toerde in het sobw-seizoen 2005 gewoon rond met 205 gradenJoël said:Idd, voor AC kun je rustig tot 160 graden en wordt het riskant vanaf 180 graden...
Sander said:EGT toerde in het sobw-seizoen 2005 gewoon rond met 205 graden
Jasper V said:Count me in.
Ik heb trouwens ook een watertemp sensor, maar die log ik niet.
Jasper V said:Ik ook.
Het is volgens mij een pt100 sensor.
Jasper V said:Als ik hoor met welke zuigers jij rijdt heb je die temperatuur ook wel nodig om een fatsoenlijke passing te krijgen. +ralf+