This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Kazuya17 said:
blaast tog dik alleen jammer van de dip.
op naar de 21+
Dip:? Waren gewoon stomme trekveren die erin zaten :L

nu nog de laatste kleine beetjes PeeKaas bij mekaar sprokkelen+ralf+

en guys thnx

Moooie score enzeuuu, had je scooter nog wel gechecked @ meppel maar jij was er niet volgens mij :+

Volgende keer maar even.

Ga zo door, 8)

En wie rijd er op Jubbega op nr 98?

Zal 1 dezer dagen even een update doen qwa kappen waar mn runner al langer als een seizoen op aan het wachten is

Gr.Enzo

hey.
ziet er goed uit jonge en ja ik HAAT je nog steeds.
maar alles komt goed sprinten nog een keer tegen elkaar

groetjes je 19.8 vriend

Nja ff paar fotowtjes van hoe het er nu bij staat inclusief de contactslotkap!(eindelijk+ralf+ )
Ook zijn/ gaan er motorisch nog veranderd/ of wordt nog gedaan zoals: Polini overrange testen ivm slip.

Nja hier een paar fotos( let niet op mij vond in het spiegelbeeld mn kappen nogal blingblingen}) ):

See you op Jubbega 8)

pruttelbakje said:
ziet er netjes uit8)
alleen dat gaatje in je voorkap waar het pia logo inzit vind ik een beetje zonde
Tja elke scooter heeft zon gat van piaggio en zon nieuw logo kost ook geen 2 kwartjes. Misschien dat ik er ook nog is wat op plak:#

Stoiben. said:
ruige runner

aleen kzou je zij standaard eraf halen....
en paddock kopen
of zelf eentje braaien
mzzl
Dat is nog de bedoeling, of hij wordt gemaakt door een vriend van me of ik koop een Kundo. Voorderest vind ik m ook aardig af maar wil misschien nog wel de voorvork inkorten en miss een koplamp erin fixen

Status
Not open for further replies.