Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Vraag ik mij ook af, maar volgens mij gewoon een of andere uitspraak :#.

Ziet er goed uit enzo :), zie jullie nog wel is @ meeting :)

Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik heb het gister gehoord van timmeh :D

En eigelijk is het leuker, om het niet te weten :winner:

ewehem is cool/hip/gaaf/netjes/beschaafd/asociaal/enzo/daniel/wheelyman/banaan + aardbeien e.d. in 1
oftewel...ewehem is gwn alles :P
heb jij ergens last van...zeg je ewehem...vind jij iets cool, ook ewehem, baal je ergens van, zeg je ewehem.

wil je meer weten over ewehem, sms dan NU ewehem aan naar 4141 en maak kans op een cursus ewehemeren.

groetjes,

Daniel je ding ziet er echt dik uit, hij zal goed blinken @ jubb :D

Ewehem:)

ik ken persoonlijk de bedenker van het woord:P..

ik ken ook hendrik die het te grappig uitspreekt..hahah..+filmpje

mja genzo..je runner staat er goed bij:)..nu nog hopen dat je onder je oude tijd komt..

succes ermee

Laurens

sonicsjezer said:
:eek:
ben je ziek geweest oid:P

Ziet er dik uit je kappiej hope dat ie heel blijft...

spreek je:*
Jup, deze komt van mn stnd runner en is niet dichtgeplamuurd en heet dus ook geen lelijke gescheurde plamuurplekken.
Ben nog wel van plan de oude af te maken ooit of een andere te plamuren:+
(als ik zin heb:7 )

Zo ff een klein verslagje over jubbega. De dag begon met teveel regen, modder en gaarheid. Toen eindelijk de 1e heat begon om 3 uur ofzo pas kwam er ook maar 1 heat en geen 2de heat en finale dus dat was wel weer ff jammer :mad:

1e start vloog direct na het gasgeven mn killswitch eraf en die kerol bij het startsyteem wou dat ik maar ging rijden. Ik zeg doe m ff overnieuw! Aangezien ik natuurlijk geen fucking 200 km ga rijden om een heat te rijden van 15 seconden:+

2e start ging opzich wel goed alleen had ik het gevoel dat die runner niet echt hard ging..

Na de 1e heat heb ik maar wat hamburgertjes gebakken en daarna richting de aftermeeting gegaan waar het zeer druk en gezellig was:W

Nja al met al was het wel een gezellige dag alleen volgende brommersprint/meeting neem ik zowiezo een partytent mee +ralf+

Nog een paar fotos:

En de scooter die de snelste tijd reed:

Zie jullie op Damwoude zonder regen:W

Hoezo, het was toch wel aardig weer @ aftermeeting. :W

IMG_7182.JPG

haha daniel :P , Moet toch altijd lachen om jouw blijheid @ de meetings :P toch wesley , Heb nog een mooi filmpje's van je heat en aftermeeting nog ,

succes spreek je volgende week

BojT said:
Hoezo, het was toch wel aardig weer @ aftermeeting. :W

IMG_7182.JPG
Ja toen we wegreden @ Jub richting aftermeeting begon de zon fockin hard te schijnen:+ Thnx nog voor dat biertje van wie die ook al was:rolleyes:

Matthew. said:
haha daniel :P , Moet toch altijd lachen om jouw blijheid @ de meetings :P toch wesley , Heb nog een mooi filmpje's van je heat en aftermeeting nog ,

succes spreek je volgende week

Is goed Wesly:7

Status
Not open for further replies.
Back