This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Manta said:
dildo filter 8P

Maarehm netjes ding, kleuren passen wel goed bij elkaar en ziet er gewoon goed uit, zie je op meppel wel

Dit filter hoef je tenminste niet vast te zetten met een tai-wraps wat bij sommige Twin air filters moet + dat het geen stront en zandhapper is En dit was de goede maat voor mijn kelk 8)

Twin air dildo8P

Net weer ff wezen beunen in de skuur, mn vader had ook zin om te beunen dus had ff een mooi beugeltje gebeunt voor mn AIM met mooi resultaat voor een goede sprintpositie

Ook nog ff mn kappen dr op geschroefd, het gaas is moeilijker pasgemaakt en dat t blijft zitten op zn plek dan ik dacht8P Binnenkap is ook nog niet af, zit nog wel een aantal uren schuurwerk + spuitwerk in.

Paar fotos van hoe ie er nu bijstaat en hoe die meegaat naar Meppel en lely

Gr.Enzo

zeer nice enzo, mooi kelkje zo, lijkt maar een kleine doorgang met zo'n grote kelk. maar mooie uitlaat hoor haha.

spreekje!

MHR said:
zeer nice enzo, mooi kelkje zo, lijkt maar een kleine doorgang met zo'n grote kelk. maar mooie uitlaat hoor haha.

spreekje!

Hahaha 8P

Het is maar een 70mm kelk

Last edited:
Enzo said:
En het membraam in onder handen genomen waardoor het nu een 2 Klepper is geworden ipv 4 klepper+ralf+
Heb je getest of dit voordeel oplevert? Ik was het een tijd terug van plan om een VL13 en een aangepaste (lees: spijl weggehakt) te testen op de bank, maar het is er toen niet van gekomen.

Mitch said:
Heb je getest of dit voordeel oplevert? Ik was het een tijd terug van plan om een VL13 en een aangepaste (lees: spijl weggehakt) te testen op de bank, maar het is er toen niet van gekomen.

Heb dit niet getest maar een stnd vl11 en vl13 hebben allebei een spijl! Alleen de reed-stops en kleppen verschillen. Mja ik heb de mijne aangepast op de manier wat ik denk dat het meest kan schelen!

enzo zo aan je carb/kelk te zien mag je wel eens praten met je polijst kunsten ( tenzij het nie d ebedoeling is om te polijsten )
anders stel ik mezelf tot beschikkig voor lage kosten

manston 2000 said:
enzo zo aan je carb/kelk te zien mag je wel eens praten met je polijst kunsten ( tenzij het nie d ebedoeling is om te polijsten )
anders stel ik mezelf tot beschikkig voor lage kosten

Mn kelkje glimt gewoon netjes hoor, komt denk eerder door de foto

ff een klein verslag van afgelopen weekend. Ik samen met de rest van de Easy Rider Crew zijn we naar meeting Meppel en Lelystad geweest. Nja alleen op Meppel heb ik gesprint aangezien Lely een ramp was

Heb me wel het hele weekend uitzonderlijk goed vermaakt. Over de runner op Meppel daar reed ie gewoon kut. Had sinds mn nieuwe setup altijd al last van slip in mn overbrenging, dat was gelukkig weg op Meppel door de andere poelies en de juiste koppelingkeuze. Maar had wel last van een super dip waardoor het net leek op de bank dat ik geblokkeerd was aan het meten.
Nja op de bank gaf het toch nog wel een goede score vond ik van 20.3 pk.
(Grafiek post ik nog wel!)

Op de sprintbaan werd ik te vaak gevlamd en reed die runner gewoon kut.

Zaterdagavond was te chaos en wel voor de paar uur die ik geslapen heb wel lekker geslapen

Zondag op Lely was t gewoon een chaos en had wel mn probleem van die dip opgelost en voorderest gewoon lekker gechillt op het parkeerterrein daaro:7

Een paar fotos die ik heb kunnen vinden van Meppel:

Als iemand nog fotos heeft en ze wil posten, graag!:#

Gr.Enzo

Rolf@Jaguar said:
he enzo

vette shit hoor 20,3 8), morgen krijgen we eindelijk de shirts :W

see ya

hoest btw met je wasmand van zaterdag avond

die ligt achter de kerstboom..
of naast de scooters in de woonkamer..aan 180pk in de woonkamer ofzo..

mja enzo..knalde goed..en cker tof dat ie over de 20 is

spreek je

Laurens

Wahaha , idd, wat een hoofd Beeeerber !!

Hee , van wie is dat rare apparaat dat op de 3de foto (van je post van 14:15) naast je staat bij de start ??

Zag zijn achterkant er goed uit of niet ???

Rolf: Beter, die was mand is 30 keer naar mijn hoofd gevlogen en wer terug naar iemand anders zn hoofd:+

DG SF2: Kapjes moeten maar weer eens gespoten worden, zijn met transport weer eens beschadigd

Lauwie: :*

Jasper: Wat doen je nu8P Wat een hoofd heh..

Matthew: Bedankt nog voor t lenen:*

@ allen: thnx

Hebt btw nog filmpje van iemand gekregen van het banken! Zal is kijken of ik m ergens kan uploaden:W

Status
Not open for further replies.