Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Haha heeft lourens hem nou aan jou verkocht... die kerel kijkt ook niet verder dan zijn neus lang is. Hij vroeg vanochtend nog aan me of ik iemand wist die z'n cilinder wou kopen. Dus ik vroeg aan hem of hij niet wist dat jij opzoek was... staat namelijk al paar dagen in je msn naam. Toen was ie meteen offline maarja.
Beter vlammen met die cilinder, dat ding heeft nog geen een keer gelopen sinds hij in Anthony zijn handjes heeft gelegen.. :)

Lucas said:
Haha heeft lourens hem nou aan jou verkocht... die kerel kijkt ook niet verder dan zijn neus lang is. Hij vroeg vanochtend nog aan me of ik iemand wist die z'n cilinder wou kopen. Dus ik vroeg aan hem of hij niet wist dat jij opzoek was... staat namelijk al paar dagen in je msn naam. Toen was ie meteen offline maarja.
Beter vlammen met die cilinder, dat ding heeft nog geen een keer gelopen sinds hij in Anthony zijn handjes heeft gelegen.. :)

Idd totdat ie met een leuk prijsje kwam -:-

@ Arthur en Patie: :*

Erwin. said:
1 project is meer dan genoeg kerel :D, succes met je runner en we meeten volgend jaar wel weer :)

Idd NRG gaat de deur uit.. Aangezien dat centjes, ruimte en tijd kost. Wel leuk maar op dit moment niet echt gewenst+ralf+

Gr.Enzo

Haha Maarja aan de anderen kant goeie beslissing toch,? Bedoel 2 projecten kost geld beter al je geld in 1 doeleind,
Maarja je runnert blijft vett +ralf+

Erwin. said:
Laat je deze trouwens nog een keer prof spuiten?? of heb ik daar overheen gelezen :P

Nope blijft deze kleur:) Anders blijf ik aan de gang met spuiten. Moet nog wel 1 voorkap en 1 achterkap weer voorzien van blauwe laag aangezien er een scheurtje zit in de voorkap en de achterkap wat beschadigingen..

Gr.Enzo

Update

En toen hadden we opeens een beetje geld en heeft men NX aangeschaft:winner:

Moet nog kijken of ik serieus mn Twins Speed ermee wil opbranden:eek:

Fotos:

Dat was t weer.
Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.
Back