Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
dank voor de reacties :*

Men gaat een middagje rondhangen in Soest en dan kom je thuis met iets leuks:

IM002341.JPG

Een Team1999 asje

Inmiddels ook het blokjen ff leeg gehaald op vertanding en rhq as na. De rhq as, Speed replica en waarschijnlijk ook de overrange gaan de deur uit en maken dus plaats voor nieuwe shizzle..

Als het goed is heb ik morgen nog meer leuks maar dat zien jullie morgen wel ;)

Gr.Enzo

Pinda88 said:
ziet er goed uit :)
ben benieuwd wat je met het zusje gaat doen ;)

morgen de cilind0r ?

suc6 verders
Het zusje blijft voorlopig ff een winterslaap doen,

de runner moet nu eerst geld in gespendeerd worden, en morgen komt de er geen cilind0r want er zijn geen geldjes meer.. maar wel wat anders leuks -:-

Gr.Enzo

erg vette scooter gewoon :) die kleuren heeft owk gewoon niemand zo! lekker appart:)

en die sticker op je voorkap! die zit daar egt goed:D!!!

Fototje dan maar van dat andere apparaat, ben er niet zo heel tevreden mee, aangezien het toerenclipje mist :|

IM002394.JPG

Dus moet m laten nakijken bij de importeur.

Gr.Enzo

EDIT: beetje een gare foto../EDIT

1e post ff weer vers gemaakt dmv opnieuw geuploade fotos en overzichtelijk verhaal van afgelopen jaar...

Lees, kijk en geniet *D

Gr Enzo

X.S.T.D said:
Branden volgend jaar +ralf+

ps: wanneer komt die airsal mijn kant op:P

Denk niet meer })

Kleine update, ik heb donderdag/vrijdag stickers besteld bij Inne, en die gister binnen had +ralf+ Ik vind het persoonlijk best geslaagde stickers alleen de maat moet misschien nog groter. Maar eerst kijken hoe deze op bepaalde plaatsen staan })

De stickers:
Forum_foto_stickers.jpg

Bij toeval kwam ik 2 weken geleden langs Twins voor een vriend van mij dus toen gelijk maar een M stuurtje gehaald, maar moet nog kijken of ik hiermee ga rijden omdat ik dan de banjo van voorremleiding moet aanpassen :X Anders ziet het er niet uit.

Op de fotos is ook mn binnenkap te zien die nog afgemaakt meot worden ( ligt al een jaar te wachten om afgemaakt te worden8P)

Stuur+kap:
Forum_foto_M_stuur_en_binnenkap.jpg

Forum_foto_M_stuur_en_binnenkap2.jpg

Dat was t weer, laat weten wat jullie ervan vinden! ;)

Gr.Enzo

Gister weer een doosje binnen gekregen van Roteg racing, die mn AIM hadden gefixt, aangezien de toerensensor oid kapot was, ach fijn hij doet t weer:)

Ook zijn de plannetjes al gemaakt voor het volgende seizoen, ik ga namelijk gewoon met mn speed replica blijven rijden alleen dit seizoen met MHR team 99 as en cilinder kijgt daarvoor een ophoogplaatje :)

Voorderest ligt mn blok nu uit mekaar, rhq asje gaat de de deur uit.
Ook krijgt mn carbje voor eht volgend seizoen een kelk8P waarmee ik dus voorheen nog niet mee reed.

En verder zullen er nog wat aanpassingen aan inlaat en carters komen, maar dat bewaar ik nog ff *D

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.
Back