This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Luttie is officieel mijn held van 2006!

Ik zie je snel jongen, gaan we even banken

Ik kom vanavond anders wel dat CD'tje ophalen :*

Zo na een tijdje weer ff een update over de rox!

Zoals velen van jullie al hebben gezien staat hij samen met de rox van rolf in de Scootin' van september. Hieronder ff wat ingescande plaatjes voor de mensen die hem graag willen zien en geen scootin' hebben

Verder was het de bedoeling om a.s. zaterdag met de rox aan de start van Genemuiden te verschijnen, dit ga ik helaas niet redden ivm school gezeik etc (wie kent dat niet)

Verder heb ik zitten denken over volgend jaar, en heb ik besloten dat ik toch graag mee wil gaan doen aan de SBO sprints, maar dat ik er geen zin in heb om met dit zware apparaat in de extreme klasse te zitten...

Dus heb ik besloten dat de rox binnekort compleet uit elkaar getrokken gaat worden om een volgend leven tegemoet te gaan als standaard scooter voor op de openbare weg.. Het project is namelijk tot een punt gekomen waarbij hij in mijn ogen af is, en is de laatste tijd alleen maar afgetrapt etc Dit vind ik gewoon zonde en ga ik em weer helemaal netjes fixen maar dan als streetlegal scooter.

kortom... HET WORDT TIJD VOOR IETS NIEUWS! Dus niet getreurd binnekort een nieuwe project page van mijn kant...

lat0r

Attachments

• voorkant.jpg
    220.7 KB · Views: 717
  • File0041.jpg
    152 KB · Views: 719
  • File0042.jpg
    173.2 KB · Views: 716
  • File0043.jpg
    171.4 KB · Views: 712
  • File0044.jpg
    170.9 KB · Views: 714
  • File0049.jpg
    159.2 KB · Views: 735
Ding is zo vet man echt waar. Hoe die er bij staat.

Ben benieuwd wat er allemaal weg gaat dan. Best wel jmmr want het is een geweldige rox. Volgende project hopen net zo suc6

ziet er ''gelikt'' uit en tsja... als je beesje emaal weg is zal je hem zeker gaan missen... of gaat ie niet geheel weg ?

volgende komt zeker goed -:-

mja dat je stopt is prima zo toch ook.
je hebt er echt heel veel mee bereikt, en veel meer zal er ook niet meer in zitten idd.

hopen dat de volgende net zo tof word, ik zeg zonder twijfel ja

edit: Dit mag gvd ook wel is na 66 pages !

Als het maar geen zippah is, ik wordt gek van al die zippahs tegenwoordig...

Sterker nog, ik heb er een 8P

Wel vette reportage luttie, op die laatste pagina sta je er weer bij als een erotisch schepsel incl. zonnebril!

Lijkt me duidelijk :+

Volgende project is geen zippaah, blijf lekker bij minarelli.. Mja de basis is er al dus schiet binnekort wel wat fototjes als er vorderingen zijn.

Verder iedereen bedankt voor de positieve reacties!

Hij staat er egt super mooi op 9||6

Heb dit altijd de dikste aerox gevonden wat er was.

Maar hoe blijft die scooter nou zo in het zand staan :?

Ben benieuwd wat er gaat komen, jouw kennende word het cker weer wat speciaals.

- Dave

Ding is idd goed vet, laatst al ff goed bekeken
Behoorlijke reportage ook in de scootin, 6 pagina´s met foto´s.

En ik snap je idee wel, zou zonde zijn eigenlijk om met dit ding in de xtreme klasse mee te doen, ding is echt zwaaar volgens mij
Wel goed trouwens dat je bij mina blijft :W.
Je bent dus helemaal niet op genemuiden aanwezig trouwens?

Jup, mooie reportage, leuk spul

En toch, dat ie door 15 cm verlengen ZO lang wordt, da's echt tov.. Op het oog is het veel meer dan 15 cm..

Nu stnd rox opbouwen met dik verlengd frame, dan steel je wel de aandacht met die kappen,frame en m stuur:W:W

Leuk stukje van jullie hokken luftfiets en A.

Ik bel je zo ff ouwe, ff nog wat fixen voor morgen..

Ciao

Status
Not open for further replies.