Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Brunotti rox said:
bedoel je dat ik erg baalde?
viel wel mee :p
ik met me 15,1 pk vond ik het best netjes :p

jah omdat je voor het eerst sprintte en meteen verloor van een chickie :p maar 15,1 pk is al wel goed ja!
 
Ding is echt lijp geworden Lucas. Heb nog een oude foto van meeting Grou in 2004 :)

whb23b.jpg


Ik zal op Jubbega denk ik nog wel paar leuke fotootjes schieten
 
Jezus wat is ie daar lelijkx|

nu is hij iig goed vet!!

Kheb nog een half filmpje van het banken @ meppel.. dus als je hem wilt hoor ik het wel..
 
echt te vet man:)

respect voor je kleuren combo.
en die velgen ee:)zo geil
ps : u vriendin is super zalig . ze durft da gewoon ofwa met zon bom rijde :) super veel respect voor haar girl power:)

doe zo verder . met de nx test . hoe meer mensen teste hoe meer we er over weeten ee
 
Smaranello said:
Ding is echt lijp geworden Lucas. Heb nog een oude foto van meeting Grou in 2004 :)

whb23b.jpg


Ik zal op Jubbega denk ik nog wel paar leuke fotootjes schieten

haha ik heb ergens nog wel een foto van toen die em net had, gwn standaard grijs met een twinner :D

mja dikke sjit idd allemaal lucas :D en melis ging ook goed hard hoorde ik.
jammer dat ik niet heb kunne kijke :(
 
hacker nr1 said:
echt te vet man:)

respect voor je kleuren combo.
en die velgen ee:)zo geil
ps : u vriendin is super zalig . ze durft da gewoon ofwa met zon bom rijde :) super veel respect voor haar girl power:)

doe zo verder . met de nx test . hoe meer mensen teste hoe meer we er over weeten ee

haha thnx :p
 
Marco_v_W said:
gelukkig telt gewicht ook niet mee he..

ding is goed vet lucas, nu zal ik je cilinder nog goed vet maken ;)


Idd, Gewicht is MINSTENS net zo belangrijk als vermogen. Maarja ik persoonlijk vind de looks van een scooter erg belangrijk. En mooie scooters krijgen er nou eenmaal veel gewicht bij door de accesoires, net als heinrich zn runner en mijn rox.
Btw, zo'n volle NX fles weegt ook 5 kilo en dan nog niet te spreken over de kilometer bekabeling, accu, solenoids, beugels, knopjes etc :p

Over die cilinder neem ik nog contact met je op milkshake-gooier :*
 
Gewicht is idd zeer belangrijk, kijk maar wat mijn apparaat deed toen ie naast Rolf en Co. stond op de sprintbaan ;) ghe he he

Oeh? XSH tjoenings ??? Lekka Lekka !
 
Last edited:
DG SF2 said:
Hij is echt tof, helemaal nu ik hem even in het echt heb zien rijden. Mooie score ook weer. Alleen leek het net in Meppel alsof je achterwiel schuin naar binnen staat, zal wel komen doordat het een kiesler velg is maartoch :?
Blijft de vetste Aerox,

grtz

Edit: Hier kan je zien wat ik bedoel.


Sporing op de band is goed, dus valt wel wat mee :)

@ Deze rox moet toch wel een voorbeeld zijn voor andere.. ! :W
Wat een Meesters ding en knalt ook nog een behoorlijk :D

Ooooi
 
k heb je rox nog een keer op een aanhangwagen zien staan samen met een jaguar rox ding..:W reden op de snelweg en me pa extra langsaam rijden om te kijken..:p

was op de dag van de moto GP op assen denk 3 jaar geleden..

blijft me de hele tijd bij, daarom ben ik scooters mooi/leuk gaan vinden:p

maar nu vind ik hem er nog veeel mooier uit zien, hoop dat je er neit teveel meer mee gaat doen kwa uiterlijk, imo is die echt af!

greetz TommiiY
 
TommiiY said:
k heb je rox nog een keer op een aanhangwagen zien staan samen met een jaguar rox ding..:W reden op de snelweg en me pa extra langsaam rijden om te kijken..:p

was op de dag van de moto GP op assen denk 3 jaar geleden..

blijft me de hele tijd bij, daarom ben ik scooters mooi/leuk gaan vinden:p

maar nu vind ik hem er nog veeel mooier uit zien, hoop dat je er neit teveel meer mee gaat doen kwa uiterlijk, imo is die echt af!

greetz TommiiY


hahah wat relaxed dat was op de terug weg van Grou 04 :W vette shit 8)
 
ik vind deze echt altijd über tof. :W
aleen die stikkers zijn neit allemaal even geslaagd vind ik, maarja tis jou ding neit de mijne:)
ding gaat ook lekker af op t filmpje:)
 
Als je nou even 2 pk erbij pakt, dan maakt dat gewicht dat je extra hebt niet meer uit, want dat compenseer je dan wel weer :+
 
Weer ff een kleine update.. Op de foto is een handig tellertje te zien op de verstevigings stangen. Ik heb em al weer een poosje liggen maar had pas vandaag zin/tijd om hem te gaan testen. Maar dat ging helaas niet door omdat we last hadden van een plaag (lees: politie) op de test locatie. Dus komt van de week nog wel. Wil iig voor jubbega met het apparaatje nog wat vertandingen gaan testen om te zien wat nou het lekkerst rijd op 150meter.

Ook weet ik bij voorbaat al dat jubbega qua resultaten niet spannend zal zijn voor mij, ten eerste moet ik tegen van Schie in de eerste ronde. En ten tweede zal ik de omloop niet halen omdat mn scoot te zwaar is en te weinig vermogen heeft ten opzichte van al die 80cc dingen. Ik ga er heen voor de fun en gezelligheid :W

attachment.php
 

Attachments

  • powertester.jpg
    powertester.jpg
    179.2 KB · Views: 637
Status
Not open for further replies.
Back
Top