Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
MK_GSM said:
Hij was weer mooi @ meppel:D Wel vet dat je vriendin ook ging sprinten8) haha ze won nog wel volgens mij :D Nja blijf zo doorgaan met dit project!:D

Volgens mij reed ze vriendin achter me :+
krukas je rox is zeker dik en knald ook zeker hard :W
 
Thnx voor de lieve reacties :*

@ Joene:
T is zeker een zwaargewicht ja, misschien jammer dat hij meer weegt als een originele aerox maarja ik vind het uiterlijk van een scooter gewoon erg belangrijk. Ik ben er nu echt zelf te vreden over dus ik ga het ding ook niet meer aanpassen om lichter te worden. Ik vlam er genoeg mensen mee. En in de toekomst komt echt nog wel een ander frame achtig iets waar mn rox blok af en toe onder komt :W

@ Big-t
Nee ik heb geen lachgas gebruikt op de meeting. Had problemen met de brandstof pomp.

@ MK-GSM
Mn vriendin heeft 3x gesprint. waarvan twee keer keihard gewonnen. en de eerste keer verloren van lourens zn zip , omdat ze ff van het gas af ging bij de start omdat ze schrok :*


De dingen die ik er nu nog mee van plan ben op een rijtje:

- Andere vertanding testen op de 150 meter. Zit nu nog een RF van 10,4 in.

- Meer vermogen uit het blok halen... Cilinder gaat hopelijk voor jubbega nog naar marcooh voor die special treatment. En ik ga nog een beter inlaat traject fixen.

- Verder prutsen met de NX kit, er moet gewoon een keer 30pk uit komen op de bank binnekort.

Ciao
 
@ MK-GSM
Mn vriendin heeft 3x gesprint. waarvan twee keer keihard gewonnen. en de eerste keer verloren van lourens zn zip , omdat ze ff van het gas af ging bij de start omdat ze schrok


Dan was het nog steeds gelijk :W
 
Hi, I write in English because I'm Italian and I don't understand your language...+

This Scooter is something to undescribable9||6 9||6 9||6 how beautiful!!!

Real Compliments!!!+

Bye8)
 
Hej

egt vet ding
ik heb nog tegen je vriendin gesprint op Meppel
ding ging goed hard
ik reed met die oranje-wit-zwarte aerox

mzzl
 
Lucas said:
Thnx voor de lieve reacties :*

Nee ik heb geen lachgas gebruikt op de meeting. Had problemen met de brandstof pomp.

eh lucas, jullie hadden toch nog een kitje bij jullie, dan had je daar toch ff het pompje van kunnen pakken?

maar ja het ding knalde iig wel mooi

gr thijs
 
Als ik em zo op deze foto's zie vind ik em echt veeeel mooier dan op de foto's bij je thuis :W:W:W

Echt vet ziet het er uit :~
 
@ Pikeheat:
Ja we hadden nog een kit bij ons idd, maar die zat nog helemaal in de gesealde verpakking. En het was sowieso een pokke werk geweest om die pomp om te wisselen aangezien hij weggewerkt was en de bekabeling erop gesoldeerd zit etc etc. Kortom te veel gedoe. En hij kwam goed genoeg vooruit zonder NX })

@ marcel:
Er komen nog veel geilere foto's aan. Op meeting meppel heeft Inne me namelijk even apart genomen voor een vette fotoshoot van tientallen foto's. Die komen volgens mij in het ST.net magazine.
 
Wat heeft iedereen toch met deze aerox!! Ik vind em echt niet mooi ofzo , ghe he he , vooral die ML50 banden niet !!

Ik moet wel zeggen luttie dat je je velg randjes mooi gepolijst hebt !!

Jammer dat je geen stalen ballen had en ffies een sprintje durfte te trekken op mijn apparaat !!

Roxje staat er echt weer heet bij !
 
hey lucas, meteen me eerste sprint in me leven moest ik tegen jou :p was zo enthausiast dat ik meteen vol gas knalde alleen hield hem niet zo goed dus toen lag je vet voor.
hij trekt goed die rox van je, maar merkte idd ook dat ie tog wel beetje zwaar is aangezien ik aardig op je inliep maar mooie rox en idd zonde om hem lichter te maken want hij ziet er gewoon zeer vet uit en het gaat hard zat, succes verder

hier filmpje van onze sprint:

http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B1D0A2ED0F1D068F

ben benieuwd wat marco voor moois van cilinder gaat maken

ga zo door
 
I-$wiSs said:
hey lucas, meteen me eerste sprint in me leven moest ik tegen jou :p was zo enthausiast dat ik meteen vol gas knalde alleen hield hem niet zo goed dus toen lag je vet voor.
hij trekt goed die rox van je, maar merkte idd ook dat ie tog wel beetje zwaar is aangezien ik aardig op je inliep maar mooie rox en idd zonde om hem lichter te maken want hij ziet er gewoon zeer vet uit en het gaat hard zat, succes verder

hier filmpje van onze sprint:

http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B1D0A2ED0F1D068F

ben benieuwd wat marco voor moois van cilinder gaat maken

ga zo door

Hee, super! bedankt voor het filmpje. Merkte idd dat je niet lekker weg kwam, als je het vermogen goed op de weg kan houden doen we het nog wel een keertje over man!
 
Helaas was ik iets te laat:

DSC_6914.jpg


Grtz :*
 
Lucas said:
Hee, super! bedankt voor het filmpje. Merkte idd dat je niet lekker weg kwam, als je het vermogen goed op de weg kan houden doen we het nog wel een keertje over man!

top :winner:
 
eey lucas

egt super vet ding ik heb je op meppel zien knallen egt super ding knalt goed

en ding ziet er ook erg strak uit

mzzl martijn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top