Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Boelie035 said:
Gozer .. , wat dacht je van een ML 50 .. je hebt toch geen stront in je ogen ofzo ?

blijkbaar niet...aangezien hij wel kon zien dat het een kiesler velg is met band, gewoon normale vraag imo..

dus michel..lief zijn:p

Laurens
 
denk een 140/60/13 want die heb ik ook @ me kiesler :D

het is ook de grootste als ik me niet vergis.

hij ziet tering strak!!!

grtz

ps mayb nog iets doen aan je dakraam?:+
 
Erwin. said:
snaar krijgt meer grip, probleem is alleen wel dat je v snaar sneller slijt.

Tjah , dat slijten boeit toch geen hol .. , wat heb je liever , een slippende snaar of een iets sneller slijtende snaar ? :D

Bovendien vul je de gestraalde putjes op met ''stukjes'' v-snaar zodat het golfbal effect vant stralen na een paar runs geen zin heeft...
 
Boelie035 said:
Tjah , dat slijten boeit toch geen hol .. , wat heb je liever , een slippende snaar of een iets sneller slijtende snaar ? :D

Kerel, ik geef alleen antwoord op z'n vraag :S.... Zeg toch niet dat ik het erg vind ....
 
Michael said:
denk een 140/60/13 want die heb ik ook @ me kiesler :D

het is ook de grootste als ik me niet vergis.

hij ziet tering strak!!!

grtz

ps mayb nog iets doen aan je dakraam?:+


dat wilde ik dus weten...:) lekker:p
 
ey vraagie he.
ik wil ook me voorvork naar beneden hebben maar dat van jouw is wel extreem, komt bij het sturen zo je band of voorspatbord niet tegen de rest van de kappen aan?
 
Boelie035 said:
Bovendien vul je de gestraalde putjes op met ''stukjes'' v-snaar zodat het golfbal effect vant stralen na een paar runs geen zin heeft...

En dat dan weer niet :*

Beste resultaat : met geslepen zand laten stralen, zodat er diepe putjes in zitten.
Dan met korrel 400 de poulies afwerken, zodat hij niet al te grof is en je v-snaar binnen 1 run op eet. Hij is dan grof genoeg voor grip, en fijn genoeg dat hij je v-snaar niet neuqt.
 
malossi_aero said:
ey vraagie he.
ik wil ook me voorvork naar beneden hebben maar dat van jouw is wel extreem, komt bij het sturen zo je band of voorspatbord niet tegen de rest van de kappen aan?



Hij heeft voor niet echt vering meer als je goed kijkt zie je dat ze voorpoten tegen het kroonstuk aan zitten :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top