Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Lucas said:
Pompje hangt erg mooi aan een gepolijst beugeltje, met rubbertje etc. Hangt alleen op de foto scheef en los omdat hij nog ff los moet omdat het pompje zelf een beetje lekt, dus moet ik nog even met vloeibare pakking bewerken :*

/edit. Nee hij staat schuin tegen die mooi geverfde surfplank :p

Hopen dat t beugeltje heel blijft+ralf+

Hij staat er echt netjes bij Luttie, nu wel je cil heel laten zonder NX kickjes8P

Kom m binnenkort wel weer ff bekijken en betasten})

Greetz
 
wo luttie ziet er echt weer supervers uit.

hou je je blok nu wel is een x in elkaar?

zie je op meppel miss, als ik kan enz..
anders kom ik wel xtje kijke weer

doei :*
 
Zo vandaag in het zonnetje nog even wat betere foto's geschoten. En natuurlijk een stukkie geknald.
Hij gaat echt als de brandweer! Dit heeft alleen als nadeel dat hij weer de neiging heeft om auto wheely's te maken. En als dat niet het geval is slipt mn v-snaar door...
Die wheely's is niet zo'n probleem, veel hoger dan een paar centimeter komt hij toch niet omdat hij simpel weg te lang is. Maar die slippende overbrenging moet ik nog wat op verzinnen. Maar eens evo poelies testen denk, ook al gaat het tegen de principes in van de malossi scoot maarja +pippi+

genoeg gelult:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Ook vanmiddag nog even de binnenkant van de open achterkappen matzwart gespoten. Ziet er een stuk netter uit..

attachment.php
 

Attachments

  • rox klaar 2006 2.jpg
    rox klaar 2006 2.jpg
    323.3 KB · Views: 679
  • rox klaar 2006 3.jpg
    rox klaar 2006 3.jpg
    268.9 KB · Views: 671
  • rox klaar 2006 4.jpg
    rox klaar 2006 4.jpg
    299.4 KB · Views: 671
  • rox klaar 2006 5.jpg
    rox klaar 2006 5.jpg
    315.3 KB · Views: 674
IMO perfect op je zadeltekst & stickers op sub& frame na.
Je gebruikt voor alle stickers erg strakke lettertypes, en voor je zadel een erg vreemde. Imo gewoon zonder tekst dat zadel.
 
@ Tinne, je hebt gelijk, het past totaal niet in het geheel, het zadel had ik ook al veel eerder als de kappen en de rest van de stickers, dus kon het niet meer aanpassen.

@ Tim, ja dat spul wil ik zeker een keer testen! En wat vind je trouwens van mn rennende dwergje op de onderkuip :+
 
Ding gaat er steeds slechter bij staan man !!

Evo poelies is geen probleem homie ;) We schroeven ze er wel even af bij mij van de week ! :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top