Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Het lijkt mij idd ook, dat als je zo ver naar achteren zit bij de start, dat het verlengde sub-frame dan ook overbodig is ...

Ziet er iig echt super uit zo, mja je zal idd je gewicht op de voorkant moeten gooien. mja dat is makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk met zo'n monsterlijk blok onder je:W

Dennis.H said:
Ziet er iig echt super uit zo, mja je zal idd je gewicht op de voorkant moeten gooien. mja dat is makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk met zo'n monsterlijk blok onder je:W

Er zijn genoeg scooters met hetzelfde of meer vermogen, waarbij de berijder gewoon voorop kan blijven zitten.

No offence verder, maar ik vind het gewoon zonde dat iemand zijn frame verlengd ed. maar er, op zo'n manier, geen winst uit haalt.

Kijk, alleen grossie snapt het :P

Ik had voor deze sprint een vertanding gemonteerd met een RF van 12,4. Omdat deze volgens de stage6 powertester op de 150 meter het snelst was. Maar door die korte vertanding kwam hij omhoog bij volgas. Dit kan je idd oplossen door helemaal over het stuur te gaan hangen, MAAR omdat hij verlengd is staat er dan nog amper druk op het achterwiel en zou ik idd wheelspin krijgen. Maarja had alleen die dag voor jubbega kunnen testen thuis met goed weg sprinten. Dat was dus kennelijk niet genoeg. En ik weet zeker als ik op jubbega een 2e heat had kunnen rijden dat ik wel goed was weggekomen. majaa zie jullie wel op damwoude :P

echt super netjes :D alleen is je verlassing niet stiekem een beetje zwaar? aangezien deze vrij dik is... is maar vraagje..

Sr Neos said:
echt super netjes :D alleen is je verlassing niet stiekem een beetje zwaar? aangezien deze vrij dik is... is maar vraagje..

misschien is ie helemaal wel te zwaar?:P

maar daar hebben we wat op gevonden he luttie;)..

xx

Laurens

sonicsjezer said:
ik voel me aangesproken :*
Jij? of je...

Ik meet zo ff dat clampje voor je op Luttie! Dan kan je alla sprintstyle naar Damwoude ipv stuur die nog boven jezelf uitkomt als je rechtop zit:P

Enzo said:
Jij? of je...

Ik meet zo ff dat clampje voor je op Luttie! Dan kan je alla sprintstyle naar Damwoude ipv stuur die nog boven jezelf uitkomt als je rechtop zit:P

uhms dat las ik:P

edit: egt hema:*

Last edited:
al wel gereden met andere oranje geval dan?
en zoja, ging gwn goed rechtdoor zonder aarzelig sturen enz?
ben echt benieuwd naar je tijd nu, onder de 7 is mogelijk :D

ZipSjezer said:
al wel gereden met andere oranje geval dan?
en zoja, ging gwn goed rechtdoor zonder aarzelig sturen enz?
ben echt benieuwd naar je tijd nu, onder de 7 is mogelijk :D
Sprintframe?

Ik denk als je een goede achterband gebruikt (weet niet welke je nu hebt) en als je dan voorover licht dat je hem aan de grond houd zonder wielspin.

Status
Not open for further replies.
Back