This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.

Idd die oude cross was door de Jager aangepast en de speed06 stnd, de rest heeft Lucas ongeveer allemaal zelf gedaan.. Of ter wel netjes Luttie, hij ging vrijdagavond in het donker @ de straat ook goed hard met die 06.

Gr.Enzo

My bad. maar dan nog ga je enkel kijken bij scooters met hoge scores op jou bank of met jou getuned spul + op jou bank.
maargoed, het maakt me niet uit. zoals je zegt 'je post waar je posten wil'

Spasta said:
My bad. maar dan nog ga je enkel kijken bij scooters met hoge scores op jou bank of met jou getuned spul + op jou bank.
maargoed, het maakt me niet uit. zoals je zegt 'je post waar je posten wil'

Beter ga je ergens anders discusseren over de scores op de xsh bank :L

nogmaals 1 woord: Bruut :X

Luttie binnenkort wordt het echt tijd dat ik een rond wil gasgeven.. {!

Gr.Enzo

Mart said:
Nice score. hoeveel was het gecorrigeerd met speed 06?

Gecorrigeerd was 20,4 pk. Correctie factor 0,97

MHR D.H. Tuning said:
Sow dan, lang niet gezien of gesproken en dan dit? :X
Lekker bezig geweest ouwe!
Soon maar weer ff een dagje meeten met ze allen -:-

Dennis

Idd, te lang niet gesproken ouwe reus, beter kom je een keer met Enzo mee

als je kijk naar je mengselverhouding tijdens het lachgas inspuiten valt het nog mee....

edit: bijna 17 000 toeren ....geen filmpje ? :~

Raym0nd said:
als je kijk naar je mengselverhouding tijdens het lachgas inspuiten valt het nog mee....

edit: bijna 17 000 toeren ....geen filmpje ? :~

Geen filmpje helaas, cam was leeg |(

De toeren op deze grafiek had de bank wel goed gemeten, ik heb ook een grafiek waar de bank storing had, daar draaide die volgens de bank 29.850 RPM :+

Huib said:
zeer nette score 21 rond.

heb je goed gedaan...

huib....

Thnx

Ik denk dat sander bedoelt dat de grafiek aardig vlak is zonder pieken en toch veel vermogen .

Netjes Lucas . heb je btw nog vermogen op 29.850 K ?

Neej...

Ik bedoel op de vorm van de lijn....langzaam oplopend, met een kleine dip... Als je hem vergelijkt met mijn 23.3 lijn, zie ik onwijs veeeeeeeel gelijkenissen!!

Jammer dat ik geen toeren kan zien

Die kleine dip in het begin komt door slippende overbrenging op dat moment, daar draaide die even 14,8k omdat de overrange nogal warm was.. Daarna loopt ie op 14,1 a 14,2

Status
Not open for further replies.