Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Zo het heeft eventjes geduurd maar mn frame is eindelijk afgelast en terug van de coater.

Van begin tot eind resultaat:

Men neemt een gaar framepje, slijpt er al het onnodige vanaf, inclusief blok ophanging. Begint een beetje na te denken over hoe en wat en last er een nieuwe verlengde ophanging onder.

Ben benieuwd of ik reacties krijg dat het niet stevig genoeg is :p

Pic's:

Last edited:
Zo ludwig, je hebt niet stil gezeten zo te zien *D. Ziet er tof uit, staat wel erg ver naar achter alleen (heb altijd wel wat te zeuren) :P.

Welke kleur is het eigenlijk in het echt??

@ Wim. als het goed is ben ik rijdend in Drachten ja. Daar het een en ander ff beter afstellen en dan kunnen we een herkansing doen man :)

@ Erwin. het is in het echt Ral 2004. knal oranje dus, en er zit ook nog een laklaag overheen dus in de zon is het echt te fel 8) Wat betreft hoe lang de rox nu is, dat is op die laatste foto best wel gezichtsbedrog. hij is ongeveer 15 centimetertjes langer.

Keek er naar en dacht .. niks eigenlijk haha
Je zit iig niet stil en die Ral kleuren .. M'n monitor kan het bijna niet aan :P
Ben benieuwd hoe het verlengde er in het geheel uit gaat zien .. Vind het peroonslijk niet zo heel mooi eruit zien maar het zal wel effect hebben ;)

die coating is cker chill gedaan he :D
ik kom hem binnekort vast wel weer ff bekijken :)
hij is echt té dik gewoon ook.
ben benieuwd hoe het staat als alles eronder hangt :D
en nu hope dat je geen wheely's heb en ook geen wheelspin :D
laterr

wel tof framepje lucas :)

denk dat je nu erg leuk kunt sprinten met je rox, @ lely moeten we maar ff sprinten

Siet er Goed uit .! .

Maar Vraagje. : Waar Ga je Nu Presies op Zitten. Want als je Je buddy erop zet dan Staat hij beetje ver Naar voren. Toch. ? :rolleyes:

Maarja. Suc6 verder nog -:-

ik zeg: op naar de special klasse :W (hoop toch wel dat je dat beseft heb)
ziet er verder heel erg vet uit zo, k hoop alleen dat je ''kontje'' nog wel wat hoog staat (vind ik bruut en zeker bij verlengde frames)
ben benieuwd naar de foto's van zaterdag (helaas niet aanwezig)
suc6 verder met opbouwen.

groetjes arthur

Status
Not open for further replies.
Back