Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Erg vette schijf!!! alleen waar is je velg? :P

Ik zal je vast wel tegenkomen in lelystad..bas gaat geloof ik met jullie mee toch?

mzzl

Maar weer ff updateje doen dan, was afgelopen zondag weer met de gang present op Meeting Best. Was echt weer lache en heb best veel gevlamd daar.

Maar 1 sprint verloren en dat was van Wim met zn mina speed typhoon.

Wel balen dat mn verlengde blok ophanging nog niet af was maar dat komt voor de volgende meeting helemaal in orde. Ook zijn dan de kappen gespoten.

Verder nog wezen banken daar, met een tegenvallende score van 18,5pk. Oorzaak is dat het ding ruim 1000rpm te veel draaid, oorzaak daarvan zijn mn nieuwe keihin en ontsteking op een ander tijdstip wss. Dus binnekort ff opnieuw afstellen en dat het dan maar hard over de 20pk mag gaan!

Ff wat pic's hoe die er bij stond op de meeting:

Last edited:
AeroX-70 said:
Maar 1 sprint verloren en dat was van Wim met zn mina speed typhoon.
+ralf+

Mijn start tegen jouw was mega eng.. en had wel meer verwacht van jouw..
Ik schoot je voorbij had ik het idee..

Maja ik zie dat er nog wat afstelwerk inzit:D

Komt goed dus, dan doen we het nog wel een xtje over*D

MHR D.H. Tuning said:
Je hoeft maar 150 meter rechtdoor, geen vering nodig dus })

Dennis

Maar bij de Start kleine wheely misschien, straks niet meer aangezien die gaat verlegen, maar lijkt me toch niet zo lekker neerkomen dan :X

nu die hem verlaagd heeft stuitert die stukke minder
k zei het ook al tege hem op best
maja hij heb er ervaring mee...dus zal wel goed zijn :)

Ik had eerst mn vork een stuk verlaagd. +/- 4 cm. maar toen als ik remde kwam het t-stuk steeds hard op de keerringen van de vorkpoten. Dat leek me niet echt bevordelijk dus heb ik hem maar helemaal naar beneden gedaan zodat hij niet meer kon veren. Dat rijd best prettig, wel redelijk zenuwachtig in het stuur maar met remmen gaat het perfect. En idd met wheely neerkomen is niet prettig voor je armen maarja krijg je misschien weer spierballen van toch :p

Heb daarnet weer ff wat aan de afstelling gedaan en het knalt alweer een stuk harder. Binnekort maar weer eens opnieuw afstellen met al het nieuwe spul op de testbank. En Wim dan wil ik het nog wel eens tegen je proberen hoor 8)

Komt goed:D

Ik zie dus dat voorvork verlagen "echt" helpt tegen de wheely's?
ik ga ook beginnen aan een ander voorvorkje.
FF lager, mischien met 10".

Dus ws tot 10juli in Nijmegen?

ik heb er ook nog op gesprint maar je houd hem gewoon helemaal aan de grond dus heb je nergens last van geen tijd bverleis aan wheely's in iedergeval :);)
ik knalde die rs nm zo hard weg :) -:-

kan je niet even snel een paar voorproefjes neerzetten van je frame??
anders stuur je ze maar via msn ofzo:P
als ik lauwie en jou hoor praten....wil ik et ook wel ff bewonderen:)
laterr

hehe Yes mn frame is zo goed als klaar. Morgen nog eventjes hier en daar afwerken en dan 's middags laten coaten in een vers kleurtje :)

Dus Tim nog ff wachten op die pic's of je moet ff aan lauwie vragen die heeft er al wel een paar :*

Ben ook al flink gevorderd in de kappen spuitklaar maken. Alleen heeft een zekere MarkMaarten van het forum een poosje geleden mn geplamuurde voorkap laten donderen, dus moest ik de plamuur er vanaf breken omdat het gebarsten was. +ralf+

maarja dan maar nieuw ontwerpje gemaakt en uitgewerkt, aanschouw;

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back