Bas@ICE said:Niet te scherpe bochten nemen , komt je klauw nog op de grond.
AeroX-70 said:Wederom iedereen bedankt voor de leuke reactie's :*
ik had van de week mijn nieuwe keihin aan Laurens Wheelyboy mee gegeven, die ging er op zn stage even mee spelen, met als gevolg een CNC-gedraaide kelk die in de zelfde bolling als de carburateur mee loopt.
Thnx mate!
Verder vorderd mn verlengde blok ophanging al aardig. Ik post daar pas pic's van als het klaar is. Kan iig wel alvast zeggen dat het mega sterk wordt, bestaat uit kokers van 40x40mm *D
En uiteraard een pic van de carb:
AeroX-70 said:Wederom iedereen bedankt voor de leuke reactie's :*
ik had van de week mijn nieuwe keihin aan Laurens Wheelyboy mee gegeven, die ging er op zn stage even mee spelen, met als gevolg een CNC-gedraaide kelk die in de zelfde bolling als de carburateur mee loopt.
Thnx mate!
Verder vorderd mn verlengde blok ophanging al aardig. Ik post daar pas pic's van als het klaar is. Kan iig wel alvast zeggen dat het mega sterk wordt, bestaat uit kokers van 40x40mm *D
En uiteraard een pic van de carb:
Waar die rolf allemaal neit goed voor isRolf@Jaguar said:Koker 40x40x2 + RVS 5mm platen uiteraard sponserd bij moi :X
benelli_k2 said:Waar die rolf allemaal neit goed voor is
sprintspeed said:je kleUren ziJn echT zIek voOral daT geeL nOoOo
oftopicRonnie_NRG said:normaal reageren aub, het is hier geen breezer meeting ofzo, daar heb je msn en cu2 voor
Kelkje ziet er wel leip ui Lucas