Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
ind oeps, auw kap kapot hoooooooo dood :P ;)
dat wordt echt te ziek als dat ding verlemgt is dan wordt het burnend wegrijdeen :);)

deze aerox achterkap vind ik wel zo mooi
mijn complimenten :W 9||6
ik zag je trouwens ook rijden in lint ging toch wel hard vond ik
groeten

Ja die achterkap lucas, :X zit er nog een stukje plamuur onder je schoen?? |( |(

Gr. Enzo

Nette rox denkz :),
Ik zou als ik jou was gewoon de kappen fixen want het ziet der echt vet uit.
Je plannen zijn ook nice :P

suc6 met de rox

Sven

Bedankt voor de positieve reacties mensen!

Als mn rox straks verlengt is dan gaat de fournales idd de deur uit.

Die kap scheurt idd steeds meer doordat hij geen steun ondervind van het frame, aangezien ik dat heb afgeslepen aan de achterkant. Door de trillingen van het rijden gaat hij dus steeds verder scheuren. Als ik hem opnieuw maak zal ik daar dus iets op moeten verzinnen.

EDIT:

nog een vette pic van Laurens die ging wheelyen op mn rox 8)

Last edited:
Heb je de kap van binnen wel goed stevig gepolyesterd??
Ik heb namelijk ook wel een klein beetje last van scheurtjes maar dat komt door andere dingen. Als je kap stevig is en hij zit goed vast op je buddy met een stuk of 10 schroefjes dan zou er in principe niks mogen gebeuren.
Ik zou als ik jou was gewoon aan de binnenkant wat xtra poly matten leggen.

Als je gaat verlengen hou ik me aanbevolen voor de fournales:P

Ziet er allemaal goed uit Lucas, Heeft het geen zin om dat gat helemaal dicht te spuiten met Pur schuim?.. ( van die achterkap, zodat het niet meer scheurt.. )

hehe nog een geinteresseerde voor de fournales :p

Maarre hoe ik dat ga oplossen met die achterkap zie ik binnekort wel, ben nu eerst druk bezig met de rox verlengen. vandaag al kokers op maat gezaagd. en definitief bepaald hoe de verlengde blokophanging er uit gaat zien.

Verder vandaag nog pakketje gekregen:

Kabab Heihin 28mm PWK 'de echte'

Last edited:
AeroX-70 said:
hehe nog een geinteresseerde voor de fournales :p

Maarre hoe ik dat ga oplossen met die achterkap zie ik binnekort wel, ben nu eerst druk bezig met de rox verlengen. vandaag al kokers op maat gezaagd. en definitief bepaald hoe de verlengde blokophanging er uit gaat zien.

Verder vandaag nog pakketje gekregen:

Kabab Heihin 28mm PWK 'de echte'

Ziet er goed uit ludwig, dit gaat cker nog harder vlammen!!! })

Dat is wel de bedoeling ja :)

Vandaag ook wat binnengekomen om harder mee te remmen:

Last edited:
Net schijfje hoor Ludwig :~, wordt goed tof dit allemaal, en ik hoop dat je achterkap toch nog te herstellen is.

Spreek je,

Status
Not open for further replies.
Back